Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] waarschuwingen boven en onderaan topic

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Topicstarter
Het is nu mogelijk om waarschuwingen te maken in topics, zie bijvoorbeeld:
Schokkend filmpje over nucleair wapengebruik
Nou staat er een waarschuwing onderaan, over het filmpje.
Ik denk dat in de meeste gevallen deze waarschuwing veels te laat komt.
Mensen kijken altijd eerst het filmpje, gaan dan reageren en reacties lezen.
Misschien dat ze van te voren al een paar reacties lezen, maar nooit een heel topic.
Is het dan geen idee om de waarschuwing boven en onderaan te plaatsten?
Die waarschuwingen zullen toch al niet teveel gebruikt worden (en niet voor niets),
dus dan kunnen ze best 2 maal in het topic staan lijkt me?

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als ze willen reageren komen ze de melding toch altijd tegen? Verder kunnen teveel meldingen tot vervuiling leiden :) Ik vindt dat het momenteel duidelijk genoeg is :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:33

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat onderaan het topic (bij het reply venster) voldoende zou moeten zijn.
In het topic wat je specifiek aanhaalt, zou het wellicht handiger zijn geweest als de topicstarter zelf deze waarschuwing in de topicstart zou zetten. Eventueel kan een moderator dat ook doen :)

Zoals Spider.007 al zegt, laten we niet teveel waarschuwingen neerzetten want ik kan me voorstellen dat men er dan op een gegeven moment alsnog overheen kijkt ;)

edit:
Ik zie net dat Baszzje al een waarschuwing in de TS heeft gezet en imho moet dat toch duidelijk genoeg zijn :)

[ Voor 12% gewijzigd door SmartDoDo op 25-09-2004 16:19 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:26

crisp

Devver

Pixelated

Nee, lijkt me inderdaad nogal overkill...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.