Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Kwam dit tegen http://www.fmtransmitter.nl iemand ervaringen met deze Gadget?
Lijkt mij nl. wel interessant.

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 10:19
Op zich leuke dingen, maar je mag ze officieel volgens mij niet eens gebruiken of zelfs hebben, maar weet ik ook niet zeker.

En als je er een koopt zou ik 't principieel niet bij die genoemde site kopen. Wat een gare onzin vertellen ze daar "Stereo 3D technologie" ? Over FM ? En "cd kwaliteit" over FM ? Nee, ik zou het uit principe ergens ander halen. Zijn genoeg zaken die die dingen verkopen.

• foske
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 20:38
Op zich lijkt mij het ook wel wat, en tja, er zijn wel meer dingen iligaal :) Vooral ook omdat het best een handige en goedkope manier is om je mp3speler in de auto te kunnen gebruiken, Ben zelf dan ook erg benieuwd naar de daadwerkelijke geluidskwaliteit... Dus als iemand ervaring heeft, hier nog een geintereseerd persoon :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bestel er toch ééntje op de genoemde site. Lijkt me toch wel interessant.
Houd jullie op de hoogte.

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag één binnengekregen. Heb hem getest en werkt perfect! Morgen moet ik de autoweg op, dus kijken hoe het daar is/blijft! Aanrader hoor!!!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:01

Jimbolino

troep.com

en hoe is de geluidskwaliteit?
storing? blikkerig geluid?
hoe reageert ie op gsms?
batterijverbruik?

ik wil er mayb ook eentje gaan kopen :)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

+ is het stereo of mono ;)

misschien bedoelen ze dat met 3d geluid...maar goed.

Verwijderd

Topicstarter
Geluid is stereo, de batterijen zijn nog niet leeg. Verkoper zegt dat het ongeveer 20 uur moet zijn. Wat betreft GSM, niet erger dan normaal bij de radio. Geluid is tot nu toe goed, weinig storingen, ben er erg tevreden mee... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 10:52 ]

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:35

Rudedadude

Maybe we were born to run

Je hebt min of meer geluk dat je er eentje hebt gekregen. Het is idd een interesante gadget, maar officieel in Nederland verboden. Lees dit topic er maar op na. Dat is ook de reden dat die dingen nauwelijks in Nederland te vinden zijn.

Draadloze FM Transmitters

Ik heb trouwens even gekeken, maar ik herkende het model niet. Ik heb indertijd ook even gekeken of ik zo'n ding wilde kopen. Op hoeveel verschillende frequenties kun je deze eigenlijk instellen? Laat maar, ik zie het nu net staan. Het kan een nadeel zijn dat het alleen maar frequenties zijn die dicht bij elkaar liggen...

[ Voor 13% gewijzigd door Rudedadude op 01-10-2004 13:03 ]

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:10
Ik heb ook zo'n diggie liggen, kan op 6 frquenties zijn werk doen. Maar heb nu helaas geen auto meer, toendertijd best makkelijk. Nu verstoft op de plank, raar dat ze nu verboden zijn, as een ideale oplossing voor de pda en mp3

Verwijderd

Volgens mij kan die transmitter zelf 3D Stereo van CD kwaliteit doorsturen van een radiozender naar 88.x MHz. Maar als je geen 3D Stereo van CD kwaliteit ontvangt met de radio, ja dan heb je er niet zoveel aan.

Lijkt me wel een leuk apparaatje. Maar ach, ik heb genoeg (draagbare) radio's in de buurt.
Pagina: 1