Toon posts:

[XP] PC loopt vast bij bekijken foto's van camera *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze camera van Yakumo gekregen, maar iedere keer als ik de foto's probeer te bekijken op mijn pc, loopt mijn computer vast???? kan iemand mij in gewoon nederlands uitleggen wat ik hieraan kan doen? alvast hartelijk bedankt.

groetjes Nicky

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

nickya, om welke camera gaat het precies; welk Operating Systeem gebruik je? Heb je al drivers geinstaaleerd? Welke software gebruik je om foto's te bekijken? Wat heb je zelf al geprobeerd? :)

Ik verplaats je topic even en geef het een ietswat duidelijkere titel :)
Yakumo Mega - Image VI > PC loopt vast bij bekijken foto's van camera *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een camera van het "mickey mouse" merk YAKUMO de mega image VI
Ja ik heb de driver geinstalleerd vanaf de cd-rom die erbij geleverd werd.
Mijn PC draait op win. XP prof.
Ik heb werkelijk van alles geprobeerd....ook al de driver van de gelijkende trust camera geinstalleerd.....daardoor opende wel de externe (F) schijf, maar vanaf moment staat het gedeelte "mijn computer" en dus ook de F schijf fast....boehoehoe.

Ik ga nu ff kijken bij die andere topic.

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-03 22:58
Begrijp ik goed dat je de foto's wel op je pc krijgt?

Verwijderd

Topicstarter
Nee boehoehoe was dat maar zo, want dan was ik al een heeeeeeel eind verder, maar hij geeft ook af en toe aan dat het I/O apparaat niet werkt ofzoiets en vaak opend hij de externe schijf wel, maar alles heeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam en als ik dan een van de twee mappen van de verwisselbare schjf wil openen krijg ik na een paar minuten weer de melding ...reageert niet.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas nog even je topic titel aan zodat het OS er in staat - "maar hij geeft ook af en toe aan dat het I/O apparaat niet werkt ofzoiets", ik denk dat het goed zou zijn als je wel de exacte foutmeldingen en dergelijke even verteld :)

Verwijderd

Ik ben gewend dat je bij USB digitale camera's onder xp geen driver hoeft te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan ga ik het stap voor stap proberen te vertellen.

Ik heb de usb kabel achter in mijn pc gedaan. dan zet ik mijn camera aan (moet volgens het boekje)...
dan ga ik naar...deze computer.
Als ik dan de usb kabel in de camera klik, verschijnt de verwisselbare schijf bij de rest van mijn schijven en krijg ik onder in beeld een icoontje. Als ik met de muis op dat icontje ga staan keijg ik het blokje Hardware veilig verwijderen.

Als ik dan dubbel klik op de verwisselbare schijf, moet ik een paar minuten wachten...(het wel bekende zandlopertje)...en dan krijg ik achter deze computer de melding ...Reageert niet....(dezelfde melding die je krijgt als er iets in je pc vast staat en je drukt 1 keer op alt-ctrl-delete.

Verwijderd

Topicstarter
Haal deze post maar weg...... Ik heb de camera terug gebracht......het bleek dat de problemen op iedere computer waren het lag dus duidelijk aan de camera.
gr. Nicky
Pagina: 1