A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
een video-kaart met TV-uit, een geluidskaart met een audio-uitgang en vervolgens een video-kabel en geluidskabels naar je tv. Eventueel een scartblokje als je tv niet over de ingangen bezit en je bent klaar
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
Verwijderd
Als je budget klein is en je hebt er geen bezwaar tegen om je pc aan je tv te koppelen, dan zou ik daarvoor gaan, wel zo makkelijk. Koop idd een goede videokaart met een fatsoenlijke tv-out, pak een audiokabel en je bent klaar. Beetje finetunen en kijken maar !
hoe je alles moet aansluiten is hier in tig topics te vinden, dus ff zoeken.
hoe je alles moet aansluiten is hier in tig topics te vinden, dus ff zoeken.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 11:56 ]
Verwijderd
Alleen is er nog geen DVD-Menu support voor Xbox Media Center.PaszWerken schreef op 25 september 2004 @ 11:53:
Xbox met XBMC !
Van die X-box dingen heb ik al wel eens iets opgevangen, maar ik zou niet weten hoe er aan te beginnen/waar te halen? Moet je daarvoor je X-box modificeren?
En dat die nog geen menu ondersteunt, wil dat zeggen dat je niets kan kiezen? Kan je niet je audiotaal en ondertitelingtaal kiezen dan?
En dat die nog geen menu ondersteunt, wil dat zeggen dat je niets kan kiezen? Kan je niet je audiotaal en ondertitelingtaal kiezen dan?
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Verwijderd
Pc aan je tv koppelen is inderdaad wel heel erg gemakkelijk, als je al over een grafische kaart met tv-out beschikt kan je een kabel kopen voor een eurootje of 30 (zoveel heb ik tenminste betaald) en dan ben je al klaar.
Pagina: 1