"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
refresh rate? degauss?
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Als hij alleen nog een streep laat zien dan is de afbuiging naar de kl*ten. Denk dat het einde verhaal is...
Hey, hij heeft het 7,5 jaar uitgehouden, da's toch mooi!
Maar toch: mijn oprechte deelneming...
Hey, hij heeft het 7,5 jaar uitgehouden, da's toch mooi!
Maar toch: mijn oprechte deelneming...
Punctuality is the politeness of kings
<<SCHOP>>

OK, tijdje later nu... Ik ben bezig met opruimen. Ik denk bij mezelf: laat ik die Iiyama 17" nog één kansje geven. Ik til hem op mijn bureau, sluit de kabels aan, installeer ultramon nog maar eens, en klik 'm aan.
Inderdaad: alleen een streep in het midden. Schiet mij mijn oude low-tech oplossing voor high-tech problemen tebinnen: Hé, als ik 'm nou eens een paar klappen geef?
Wat schetst mijn verbazing? Floep: Beeld.
Ramzzz werkt weer volledig dual-head
OK, tijdje later nu... Ik ben bezig met opruimen. Ik denk bij mezelf: laat ik die Iiyama 17" nog één kansje geven. Ik til hem op mijn bureau, sluit de kabels aan, installeer ultramon nog maar eens, en klik 'm aan.
Inderdaad: alleen een streep in het midden. Schiet mij mijn oude low-tech oplossing voor high-tech problemen tebinnen: Hé, als ik 'm nou eens een paar klappen geef?
Wat schetst mijn verbazing? Floep: Beeld.
Ramzzz werkt weer volledig dual-head
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan