Toon posts:

Geen toegang tot hotmail.

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik mijn security instellingen onder internet opties allemaal op default heb ingesteld kan ik niet meer op mijn hotmail komen. Ik krijg de volgende error:

Error: permission denied, code 0.

Ik kan al mijn security-opties wel weer laag zetten, dan kom ik er wel in, maar default lijkt me eigenlijk wel het minste om ongewenste dingen mee te mijden.

Vandaar dat ik mij afvraag of er misschien een specifieke java-instelling gewijzigd kan worden waardoor ik wel weer permissie heb om in te kunnen loggen op hotmail of gmail.

Ik heb hiernaar gezocht op google en de got-search maar heb geen bruikbare informatie kunnen vinden. Misschien omdat het te specifiek is.

IE: versie:6.0.2800.1106

Bvd

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10
Zet Hotmail gewoon in je trusted sites, problem solved...

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar hoe, als ik naar trusted sites ga, dan staat daarnaast inderdaad een knop: ;sites;, waar je dat kan instellen, maar die kan ik niet aanklikken. (niet zwart, niet aanklikbaar)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 23:20 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Hmm weird. Als je dat niet kan aanklikken omdat ze grijs zijn zeg maar, dan lijkt het wel alsof er een restrictie op die bak aanwezig is.

Doe eens Start -> uitvoeren -> gpedit.msc en check of je daar wat dingetjes kan vinden die je op weg helpen :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
-Generate Security Audits
-Log on as a service
-Enable computer and user accounts to be trusted for delegation

Niemand heeft hier nog rechten, kan 1 van deze er mee te maken hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Een misverstand in mijn probleemomschrijving:

ook als ik alle internet-optie security laag zet, kan ik niet inloggen op hotmail en gmail, als ik echter op dezelfde pc inlog op iemand anders account, dan lukt het wel.

(gekeken in hosts.bak onder system32/drivers, daar staat alleen
127.0.0.1 localhost, dus daar zal het dan niet aan liggen)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 00:10 ]

Verwijderd

Systeem herstel misschien een optie? (t klinkt misschien dom maar bij mij doet het soms wonderen) :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 00:02:
Systeem herstel misschien een optie? (t klinkt misschien dom maar bij mij doet het soms wonderen) :)
Dan moet ik ook een emergency disk maken enzo, ik denk dat dat niet helemaal in verhouding staat tot t probleem :p. Ook denk ik dat het niet ligt aan corrupte system files of bestanden die ik per ongeluk heb weggegooid die er iets mee te maken hebben, omdat het ook geldt voor gmail, die heb ik pas een uur geleden geactiveerd en sindsdien niets veranderd. Toch bedankt.

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Je zou ook nog kunnen kijken of je spyware op je pc hebt staan, mogelijk dat zoiets met je instellingen heeft zitten rommelen.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Verwijderd

Topicstarter
Infinitive schreef op 25 september 2004 @ 12:31:
Je zou ook nog kunnen kijken of je spyware op je pc hebt staan, mogelijk dat zoiets met je instellingen heeft zitten rommelen.
ik heb net alle rotzooi verwijderd, had idd hardnekkige spyware, maar dat is wel volledig weg. Misschien dat ze iets gewijzigd hebben, maar wat kan ik niet achter komen

Verwijderd

Topicstarter
De melding die ik krijg als ik op gmail wil inloggen is zojuist veranderd. Nu krijg ik de volgende melding:

Your browser's cookie functionality is turned off. Please turn it on

Als ik onder 'privacy' van de internet opties alle cookies laat accepteren en ik verder alle internetopties op default inschakel, krijg ik toch nog dezelfde melding.

Is er iets anders dat ik moet wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, daar ben ik al uit:

disabled the Content Advisor

Helaas was dit niet de oplossing voor het probleem, nu is het weer permission denied..

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem heeft zichzelf opgelost, van het een op het andere moment heb ik weer volledige toegang tot hotmail en gmail

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 12:28
ik zie dit probleem de laatste weken erg vaak op mn hoge school. niet alleen hotmail heeft deze blok, maar ook de de electronische leeromgeving van de school, voor beide moet je inloggen op een site.

tot nu toe heb ik alleen een wininstall gevonden als oplossing. verwijderen spyware met spybot en ad-aware, en dan een swep met hijack this helpen niet. wat ook opvalt is vrijwel elke laptop met dit probleem het virus w32.spybot.worm heeft. zou dat er wat mee te makenn hebben? het virus verwijderen helpt nl. ook niet.....

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Pagina: 1