Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Optie voor toevoegen openbaar mailadres

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 15:30
In mijn profiel en voor alle belangrijke zaken gebruik ik een ander adres dan dat ik zou willen gebruiken voor communicatie naar mede-Gotters. Zou het mogelijk zijn om een optie toe te voegen om een ander emailadres dan het registratieadres openbaar te maken in het profiel?

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
dat is al mogelijk... je kan gewoon je mailadres wijzigen ;)

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:15
bigfoot1942 schreef op 24 september 2004 @ 22:24:
dat is al mogelijk... je kan gewoon je mailadres wijzigen ;)
Wat hij bedoelt is denk ik 2 mailadressen invoeren. 1 voor registratie en dat soort mailtjes (en eventueel ook als prive), en 1 waarop andere gebruikers hem kunnen bereiken :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
en dat is precies wat er gebeurd als je je mail adres veranderd. Mods kunnen het registratieadres wel blijven zien

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ehmm... wat is er mis met je email-adres gewoon wijzigen in het adres waarop je de mail vanaf GoT wilt bereiken :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 15:30
Wat Morax bedoelt is inderdaad precies wat ik bedoel. Mails van Tweakers.net vind ik belangrijk genoeg om in mijn privé mailbox te krijgen, maar om spam op dat adres te voorkomen wil ik dat niet openbaar in mijn profiel. Om andere tweakers toch de mogelijkheid te geven om mij een email te sturen, zou ik graag een tweede adres zichtbaar willen maken (zoals in een aantal andere fora wel mogelijk is).

Toevoeging: Naar welk adres gaat de officiele mail van tweakers zoals bijvoorbeeld een password mail, naar het registratieadres of naar het adres in het profiel?

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenG op 24-09-2004 23:10 ]

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

adr in prof...

wat je ook kunt doen is een paar regels toepassen ;)

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

JeroenG33 schreef op 24 september 2004 @ 23:09:
Toevoeging: Naar welk adres gaat de officiele mail van tweakers zoals bijvoorbeeld een password mail, naar het registratieadres of naar het adres in het profiel?
Naar het adres in het profiel. REgistratieadressen zijn vaak na een jaar of wat niet meer geldig, en ik krijg al genoeg onbestelbaar bestempelde mail terug :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

dus...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.