Messenger:mac 4.0 klapt er steeds uit.

Pagina: 1
Acties:

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04:07
Hier een probleempje met Messenger:mac. Ik heb een iBook met G4, 1GHz en 256MB.
Verder maak ik gebruik van een interne AirPort Extreme kaart, een Linksys WRT54G aan een ZyXel DSL modem icm een Demon 8/1 lijn.. Mijn MSN klapt er dus echt elke vijf minuten uit, en dat terwijl mijn Edonkey for Mac gewoon blijft downloaden. Hebben jullie misschien een oplossing voor mijn probleem?

Lekker!

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
AdiumX of iets anders wat wel reconnect :o

Heb zelfde ervaringen met MS Messenger... knalt er vaak uit om vage reden

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

Gaim? Gewoon kwestie van andere toepassing gebruiken lijkt mij ;)

[ Voor 14% gewijzigd door RSpliet op 24-09-2004 22:12 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Mijn MSN knalt er ook regelmatig uit, soms 1x in de 3 dagen, soms 1 x per 5 minuten. Vrij irritant, maar weinig aan te doen geloof ik. Iedereen die ik ken met MSN op de Mac heeft 't zelfde...
Maar idd, een andere client zoeken is de beste remedie.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Hmm, klapt er bij mij nooit uit eigenlijk. Maar als het zo vaak bij andere mensen gebeurt zou ik gewoon een andere client gebruiken, er zijn er genoeg van in ieder geval. Zelf zou ik AdiumX aanraden. :)

kleurbleur.nl

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, regelmatig word ik er zonder pardon uitgeknikkerd. Ik heb ook vaak dat een bericht niet bij de ontvanger aankomt. Tenminste het lijkt wel of het aankomt, maar 10 min. later krijg je een melding: "Could not deliver message enz."

Dat Apple maar snel iChat met MSN ondersteuning aanbied.

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Jep, ervaar hier hetzelfde probleem. Mijn broertje MSN't veel, en hij vliegt er ook regelmatig uit... Oplossing heb ik nog niet gevonden, de MSN client onder OS X heb ik btw nooit zo ontzettend stabiel gevonden.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Ik heb hetzelfde probleem (disconnects), maar geen apple. Wel een demon adsl lijntje... ik heb het vermoeden dat het probleem daar ligt. De disconnects zijn ook maar _heel_ kort, maar net lang genoeg om msn, irc en remote desktop te disconnecten :(

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb hetzelfde, toen ben ik Amsn voor mac gaan gebruiken, geen problemen meer :Y)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nvidiot schreef op 25 september 2004 @ 21:10:
Ik heb hetzelfde probleem (disconnects), maar geen apple. Wel een demon adsl lijntje... ik heb het vermoeden dat het probleem daar ligt. De disconnects zijn ook maar _heel_ kort, maar net lang genoeg om msn, irc en remote desktop te disconnecten :(
Wat jij nu schetst is een ander probleem. De TS (en waarschijnlijk opvolgers) hebben alleen een disconnect van MSN, de rest van de internetgebruikende progs blijft draaien. Dus daar zou ik geen verband tussen leggen.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

Bij mij geen problemen met MSN 4.0, op mijn sweex router is de firewall ingeschakeld, en op mijn Mac ook (wel MSN in de lijst met toegestaande programma's gezet, voor de zekerheid, is geen eens nodig bij mij). Ook berichten komen goed aan. Met andere prog's kan ik weer niet goed overweg, AdiumX beta leek met wel wat, maar die start helemaal niet op, helaas.
Pagina: 1