Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

afschermen van boxen in een PC nodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
Wel ik moet een GIP maken voor school en er zouden built in boxen in komen. oftewel zo van die boxen geprustst uit zo van die Discman boxen maar dan wel denkelijk een beetje versterkt/gefilterd(als mogelijk)

Nu zou ik deze of andere (gewoon losgekochte boxen) moeten afschermen van andere PC materiaal?
of de PC van de boxen afschielden?

En zoja, zou dit kunnen met een simpele kooi van Faraday rond de boxen te maken?

(gaten van ongeveer 1cm² in de kooi)

Dank bij voorbaat

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-11 21:44

Just_I

What did you just say?

offtopic:
Wat is een GIP?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Entity_Razer
Geintigreerde Proef

Je moet iets bouwen en dan komen uitleggen/ verdedigen voor een groep leerkrachten

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 12:29

TheBorg

Resistance is futile.

Normaal gesproken word er op de magneet van de speaker een andere magneet geplakt met twee dezelde polen tegen elkaar zodat ze elkaar opheffen (zit dan nog wel een metalen kapje omheen).

Verwijderd

TheBorg schreef op 24 september 2004 @ 20:43:
Normaal gesproken word er op de magneet van de speaker een andere magneet geplakt met twee dezelde polen tegen elkaar zodat ze elkaar opheffen (zit dan nog wel een metalen kapje omheen).
Volgens mij als je dat doet verliest de magneet zijn functie, namelijk het terugtrekken van de conus of zo.

//brb, ff zoeken

Edit: Gezocht: Af fabriek worden er idd toch wel eens magneten op de magneet van driver geplaats. Maar dat schijnt nogal een precies kwarwei te zijn. (Bucking magnet

Ik weet wel dat je bij audio speciaalzaken een soort van kommetje kan kopen dat je op je speaker kan zetten.

Misschien is het een beter idee om computer boxjes te gebruiken. Die zijn al afgeschermd.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 21:29 ]

• Entity_Razer
Ja ok maar daar ben ik niet veel mee eerlijk gezegd omdat het iets speciaal is voor men eindwerk he mensen dus gewoon computerboxen gebruiken is niet echt denderend voor men punten denk ik :s

Bedankt allevast voor de raad, ik zal nog eens nadenken (tijd genoeg)

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:07

Santford

FP PowerMod
Als ik jouw was zou ik naar standaart afgeschermde boxjes zoeken, in de meeste computer boxies zitten ze wel ('t zou toch niet leuk zijn als je je nieuwe boxen naast je monitor zet en de kleuren vervormen, als je dat bij een sleuvenmasker scherm doet kan je 'm op de schroothoop gooien (heb er ervaring mee), alhoewel 't bij schaduwmasker beeldschermen makkelijk is op te lossen met degauss mocht het fout gaan, maar dat terzijde), maar als de boxjes die je hebt niet magneten aan bijvoorbeeld een schroevendraaier dan zit je goed, veel succes met je GiP :*)

Edit:

Hmmz Zer0x was me voor

[ Voor 5% gewijzigd door Santford op 24-09-2004 22:12 ]

Verwijderd

Je moet iets bouwen en dan komen uitleggen/ verdedigen voor een groep leerkrachten
Huiswerkopdrachten horen niet op GoT en daar leer je het minste van - het gaat om JOUW onderbouwing en uitleg en niet die van GoT'ers ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.