The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Wat is een GIP?
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Je moet iets bouwen en dan komen uitleggen/ verdedigen voor een groep leerkrachten
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Verwijderd
Volgens mij als je dat doet verliest de magneet zijn functie, namelijk het terugtrekken van de conus of zo.TheBorg schreef op 24 september 2004 @ 20:43:
Normaal gesproken word er op de magneet van de speaker een andere magneet geplakt met twee dezelde polen tegen elkaar zodat ze elkaar opheffen (zit dan nog wel een metalen kapje omheen).
//brb, ff zoeken
Edit: Gezocht: Af fabriek worden er idd toch wel eens magneten op de magneet van driver geplaats. Maar dat schijnt nogal een precies kwarwei te zijn. (Bucking magnet
Ik weet wel dat je bij audio speciaalzaken een soort van kommetje kan kopen dat je op je speaker kan zetten.
Misschien is het een beter idee om computer boxjes te gebruiken. Die zijn al afgeschermd.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 21:29 ]
Bedankt allevast voor de raad, ik zal nog eens nadenken (tijd genoeg)
Edit:
Hmmz Zer0x was me voor
[ Voor 5% gewijzigd door Santford op 24-09-2004 22:12 ]
Verwijderd
Huiswerkopdrachten horen niet op GoT en daar leer je het minste van - het gaat om JOUW onderbouwing en uitleg en niet die van GoT'ersJe moet iets bouwen en dan komen uitleggen/ verdedigen voor een groep leerkrachten
Dit topic is gesloten.
![]()