Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Van europa stekker naar stopcontact

Pagina: 1
Acties:

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:05
Ben bezig met me case en heb daarvoor een eheim pomp ( 230v) maar wil geen lelijke kabel uit me pc lopen dus heb ik een europa stekker gekocht ( das net z'n stekker als op je voeding zit).

Maar kan ik van z'n 3 pins europa stekker overgaan naar een normaal stopcontact?

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:58
ja, dat is geen enkel probleem. Zelfde kabel als van je voeding/monitor/printer (vaak) naar het stopcontact :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:08

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hoe bedoel je : een normaal stopcontact?? Je verhaal is nogal wazig eigenlijk....
Ik bedoel: elke normale stekker past toch in een stopcontact?

[ Voor 28% gewijzigd door Microkid op 24-09-2004 20:21 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:07
Hij heeft een IEC connector aan z'n pomp gezet, knappe jongen als je die direct in je stopcontact prikt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.allproducts.com.tw/manufacture2/inalways/07081.jpg

Repareren doe je zo.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:46
Sine schreef op 24 september 2004 @ 21:22:
Hij heeft een IEC connector aan z'n pomp gezet, knappe jongen als je die direct in je stopcontact prikt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.allproducts.com.tw/manufacture2/inalways/07081.jpg
Die is female? Hij had zo'n zelfde als op zijn voeding zit, dus een male?
Afbeeldingslocatie: http://www.yunpen.com.tw/products/YACO.jpg
In dat laatste geval kun je gewoon een normale voedingskabel pakken...

[ Voor 8% gewijzigd door Xander op 24-09-2004 21:25 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• eltinio
was dus niet duidelijk genoeg.

Heb een manelijke europa stekker ( is dezeflde als op je voeding zit check conrad maar).
Deze stekker wil ik in me pc bouwen en deze dan intern doorverbinden naar een stopcontact.

dus: wandstekkerdoos------>standaard pc voedingskabel------>mannelijke europastekker-------->stopcontact-------->pomp (die gewoon de standaard stekker er nog aanheeft)

hoop dat dit duidelijker is

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:46
eltinio schreef op 24 september 2004 @ 22:57:
was dus niet duidelijk genoeg.

Heb een manelijke europa stekker ( is dezeflde als op je voeding zit check conrad maar).
Deze stekker wil ik in me pc bouwen en deze dan intern doorverbinden naar een stopcontact.

dus: wandstekkerdoos------>standaard pc voedingskabel------>mannelijke europastekker-------->stopcontact-------->pomp (die gewoon de standaard stekker er nog aanheeft)

hoop dat dit duidelijker is
Eh, ja, tuurlijk kan dat ? :?

Lijkt me alleen qua netheid mooier om de stekker van je pomp af te halen, maar dat terzeide....

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-11 16:27

FlyEragon

Alien Monkeys

Als je de omzetting van IEC naar gewoon stekker uitvoert inclusief aarde lukt het wel.

• eltinio
ok maar wat is nu de plus min en de aarde heb er al een multimeter in een voedings kabel gestopt maar gaf weinig resultaten.

Ja kan de stekker er ook gewoon afslopen maar dit leek me handiger omdat ik dan zonder veel moeite toch me pomp uit me kast kan krijgen

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:35
midden is aarde, anderen maken niet uit, plus/min wisselspanning doet er niet toe.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• eltinio
Maverick schreef op 24 september 2004 @ 23:53:
midden is aarde, anderen maken niet uit, plus/min wisselspanning doet er niet toe.
Ok thnx
Pagina: 1