ik heb 2 site's, deze staan op twee verschillende servers, 1'tje in Frankrijk, 1'tje in Nederland. (helaas is dit zo, ivm met domeinnamen etc.) Deze hebben allebei een andere layout etc. Maar ze gebruiken dezelfde data, deze data zit in een mysql database.
Nu wordt de data dus 2 keer ingevoerd, ik zou graag willen dat ik het 1 keer invoerd en dan via een script elke nacht om bv. 2.00 een van de 2 database de data van de andere overneemt.
Nu kan ik het wel elke keer doen met 'dumpmysql' en dan insert hele tabel, maar eigenlijk hoeft alleen de data van die huidige dag geupdate te worden.
Hoe pak ik dit het slimst aan?
Ik had wel iets met dump row where date is vandaag ofzo. en dan die file inlezen. is dit iets of zijn er andere mogelijk heden
[sorry perongeluk verkeerde forum, kan hij naar P&W ]
Nu wordt de data dus 2 keer ingevoerd, ik zou graag willen dat ik het 1 keer invoerd en dan via een script elke nacht om bv. 2.00 een van de 2 database de data van de andere overneemt.
Nu kan ik het wel elke keer doen met 'dumpmysql' en dan insert hele tabel, maar eigenlijk hoeft alleen de data van die huidige dag geupdate te worden.
Hoe pak ik dit het slimst aan?
Ik had wel iets met dump row where date is vandaag ofzo. en dan die file inlezen. is dit iets of zijn er andere mogelijk heden
[sorry perongeluk verkeerde forum, kan hij naar P&W ]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 19:51 ]