Toon posts:

Zwaar bios probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Haaj,

Vandaag had ik mijn pc-tje geformateerd en weer volledig opnieuw geinstaleerd. Windows ME staat erop. Toeh ik ging updaten naar Direct X 9.x en moest rebooten kwam mijn bios met een vage actie.

Ik moest namelijk een WACHTWOORD intypen :-S
Ik kan me bios niet meer in, ik kan geen floppy of cdrom starten.

Ik heb het bios batterijtje er een 20 min uitgehad en weer terug gezet maar het probleem bleef. De website van intel geraadpleegt, die hadden t over jumpers die ik moest veranderen. Heb ik geprobeerd maar het werkte nog niet. Ik weet t helemaal niet meer.

Hopelijk weten jullie wat?

Bob van Schie
Alvast bedankt!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Power eraf, powerknop 20 seconden in gedrukt houden. bios batterij eruit, pootjes kortsluiten (van de batterij-socket dus) en je bios is gereset :Y)
Het kan dus ook zonder jumpers :P

[ Voor 31% gewijzigd door Atlas op 24-09-2004 19:48 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Ehmmm welke pootjes? Die waar het baterijtje in zit? Moet ik dit doen als de pc aan staat? Leuk dat edit, kzal is tryen, thnx :9

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 19:49 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 19:49:
Ehmmm welke pootjes? Die waar het baterijtje in zit? Moet ik dit doen als de pc aan staat? Leuk dat edit, kzal is tryen, thnx :9
Pootjes van de batterij houder.

En die PC moet uit!!!!!!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
geen spanning nikkes nakkes nade :-)
ok ff testen :-)

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2025
Zoek gewoon je CMOS reset jumpertjes op.

Zijn meestal 3 pinnetjes naast mekaar waarvan 2 verbonden zijn door een jumper, schijf deze jumper op, zet je pc "aan" (hij zal niet aan gaan). Zet het jumpertje weer terug en het zou moeten werken.

Btw het is na mijn mening ONMOGELIJK dat door Directx ge installeren je een bios password krijgt:P Heb je niet toevallig in de bios zitten kloten?

Btw2 waarom WinME? doe dan of 2000 of xp maar ME SUCKS

veel succes

Verwijderd

Topicstarter
Atlas thnx hij werkt :*)
@maxxi, kheb geen 2000 8)7

Ik heb niet in de bios gefuckt :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 19:59 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 19:58:
Atlas thnx hij werkt :*)
@maxxi, kheb geen 2000 8)7

Ik heb niet in de bios gefuckt :)
Dan was het sinterklaas vast :P

BIOS passwords verzinnen zichzelf niet :o

Dit is een vrij basic topic, hoe password te resetten staat als het goed is in je mobo manual, verder is de topicstart nogal slordig - ik zou je aanraden om de GoT Huisregels door te lezen om te zorgen dat je in de toekomst niet zo de plank misslaat :o

[ Voor 10% gewijzigd door dion_b op 24-09-2004 21:40 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.