Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Heb je KPN al gebeld? Wat zeggen zij erover?
Overigens kun je op kpn.com ook (gratis) op een gespecificeerde factuur kijken, wellicht dat je er zo achter kunt komen waar/wanneer hoe...
Overigens kun je op kpn.com ook (gratis) op een gespecificeerde factuur kijken, wellicht dat je er zo achter kunt komen waar/wanneer hoe...
Ziet eruit als een dial-up nummer... Misschien moet je eens kijken naar een zo'n programma wat automatisch nummers belt? Is alweer een tijd geleden dat ik daarvan gehoord heb, maar dat is het eerste wat me tebinnen schiet.Korakal schreef op 24 september 2004 @ 19:41:
Dat lijkt me in dit geval ook het meest makkelijk.Korakal schreef op 24 september 2004 @ 19:41:
Dan weet je iig naar wie/wat er gebelt is.
Dat zal iig iets verklaren, of iets ophelderen.
06760 zijn idd de dialup nummers van Nederlandse Internetproviders. De 'echte' dialers zullen niet naar 06760 nummers maar naar 0909 nummers inbellen (levert veel meer op
). spaceboy> heb je je pc met modem aangesloten op een telefoonlijn?
btw: telefoonrekening online: klik
btw: telefoonrekening online: klik
[ Voor 4% gewijzigd door Korakal op 24-09-2004 19:49 ]
Pagina: 1