[factuur KPN] klopt niet...

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik kreeg van de week weer m'n factuur voor de KPN. En daar staat dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/kpn.jpg

Nu weet ik niet meer 100% zeker of dat "Binnen uw regio" gesprek echt gevoerd is, dat zou kunnen. Maar die "Naar 0676-internetnummers" en "Naar mobiele nummers", daarvan weet ik heel zeker dat ik die niet gebeld heb. Het gaat om 'n bedrag van nix natuurlijk (14 cent), maar toch vraag ik me af hoe zoiets kan komen. Is dit de manier van KPN om geld weg te snoepen? Helpt klagen? (oh ja, ik woon alleen, heb als enige de sleutel, dus het is niet een kind ofzo die stiekem heeft gebeld) Ik heb die lijn puur en alleen voor m'n ADSL (Demon)...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Heb je KPN al gebeld? Wat zeggen zij erover?

Overigens kun je op kpn.com ook (gratis) op een gespecificeerde factuur kijken, wellicht dat je er zo achter kunt komen waar/wanneer hoe...

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Korakal schreef op 24 september 2004 @ 19:41:

Overigens kun je op kpn.com ook (gratis) op een gespecificeerde factuur kijken, wellicht dat je er zo achter kunt komen waar/wanneer hoe...
Ziet eruit als een dial-up nummer... Misschien moet je eens kijken naar een zo'n programma wat automatisch nummers belt? Is alweer een tijd geleden dat ik daarvan gehoord heb, maar dat is het eerste wat me tebinnen schiet.

Verwijderd

kan inderdaad met een andere download meegekomen zijn. Goeie firewall doet dan wonderen

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-02 13:02
Korakal schreef op 24 september 2004 @ 19:41:

Dat lijkt me in dit geval ook het meest makkelijk.
Dan weet je iig naar wie/wat er gebelt is.
Dat zal iig iets verklaren, of iets ophelderen.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

06760 zijn idd de dialup nummers van Nederlandse Internetproviders. De 'echte' dialers zullen niet naar 06760 nummers maar naar 0909 nummers inbellen (levert veel meer op :P). spaceboy> heb je je pc met modem aangesloten op een telefoonlijn?

btw: telefoonrekening online: klik

[ Voor 4% gewijzigd door Korakal op 24-09-2004 19:49 ]

Pagina: 1