Verwijderd
Eind januari komt de eerste als het goed is. Duron en T-bird naast elkaar kan denk ik niet. Als het goed is kan je wel twee verschillende snelheden naast elkaar draaien.
Bij de Dual Pentiums kan het niet (Cel + PIII), ik denk niet dat dat bij de Dual Athlon borden wel zou kunnen
Don't You stare there, Operate!
Verwijderd
Bij intel gaat het alleszins niet.
Je moet altijd 2 identieke cpu's hebben. Dus een PIII700 en PIII700 gaan maar een PIII600 en PIII700 gaan niet
Je moet altijd 2 identieke cpu's hebben. Dus een PIII700 en PIII700 gaan maar een PIII600 en PIII700 gaan niet
Verwijderd
denk het dus wel 
naar mijn beste weten is de busarchitectuur en het protocol dat gebruikt wordt door de AMD's point-to-point (afkomstig van de Alpha's
) , wat dus redelijk van intel opbouw verschilt.
naar mijn beste weten is de busarchitectuur en het protocol dat gebruikt wordt door de AMD's point-to-point (afkomstig van de Alpha's
Ik zit zelf met dezelfde gedachte.. Een duron en een thunderbird worden op de zelfde methode aangesproken.. Want een duron is een thunderbird met minder cache geheugen...Op vrijdag 29 december 2000 21:25 schreef pinguin het volgende:
denk het dus wel
naar mijn beste weten is de busarchitectuur en het protocol dat gebruikt wordt door de AMD's point-to-point (afkomstig van de Alpha's) , wat dus redelijk van intel opbouw verschilt.
Het probleem gaat hem in de chipset zitten. Omdat een duron minder cache geheugen heeft zal die meer het normale geheugen moeten aanspreken
Bij Intel gaat het dus wel. Het wordt afgeraden, maar het lukt dus welOp vrijdag 29 december 2000 21:24 schreef Stimpy182 het volgende:
Bij intel gaat het alleszins niet.
Eind januari komen de eerste bordjes met de AMD 760 chipset, nog niet met de AMD 760MP chipset. Daar zal je nog een paar maandjes langer op moeten wachten.Op vrijdag 29 december 2000 21:14 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Eind januari komt de eerste als het goed is. Duron en T-bird naast elkaar kan denk ik niet. Als het goed is kan je wel twee verschillende snelheden naast elkaar draaien.
Verwijderd
Interessant, multiprocessing hangt echter niet alleen op je procs maar ook op je OS en applicaties. Je kan dan dus de situatie krijgen dat je snelste proc steeds op de resultaten van de langzaamste proc moet wachten waardoor je systeem effectief zo snel is als een dual met de langzaamste proc. Eea. zal ook afhangen van de "affinity" waarmee je processen aan een van beide procs kan toewijzen.
Verwijderd
En waar wil onze lieve jongen z'n coolers krijgen as die al zo dicht tegen elkaar staan ?
jahjahOp vrijdag 29 december 2000 22:37 schreef Coppertop het volgende:
Dual Athlon ??
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind ut maar vaag
This message was sent from a galaxy far, far away.
Zijn die foto's echt..Op vrijdag 29 december 2000 22:37 schreef Coppertop het volgende:
Dual Athlon ??
[afbeelding]
[afbeelding]
Een slot A past in een Slot 1 ja.. wel 180 graden draaien.
Verwijderd
afbeelding 1: Tyan S1837 Thunderbolt moederbord (heeft trouwens wel leuke specs
) 'k wist alleen niet dat een Athlon ook in een Slot II connector past (aangezien het toch een GX chipset mobo is
misschien toch wat harder rammen
)
afbeelding 2: inderdaad een leuk Asus P2B-DS plankje
Jongens, voor zover ik weet is het nog steeds wachten tot Q3 2001
Jammer...
afbeelding 2: inderdaad een leuk Asus P2B-DS plankje
Jongens, voor zover ik weet is het nog steeds wachten tot Q3 2001
als het goed is kun je alpha bordjes zo modden dat er een dual athlon op kan draaien, vraag me niet hoe...
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
Ik denk niet dat dit een P2B-DS is, aangezien ik toch echt een U2W kabel uit een kaart zie komen, en niet rechtstreeks uit het moederbord, dus toch een P2B-D
Pagina: 1