Toon posts:

[XP] Virus unknown?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mij pc is (waarschijnlijk) besmet met virus/worm. Hij geeft de zelfde klachten als het virus: w32.Yaha, ik heb een scanner van symantec gedownload, in veilig modus zonder netwerk gerunt, maar hij vond geen yaha.

ik kan alleen geen command, regedit, tasklist draaien (heel even verschijnt het en dan weg).

ik weet echt niet wat ik moet doen, zelfs na een format had ik het nog steeds.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-12 20:15

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Wat voor scanner van Symantec heb je gedownload? Voor alleen yaha of een complete virusscan? Als het alleen voor yaha is, doe dan eens een online virusscan (klik). Kun je command, regedit en tasklist in veilige modus ook niet fatsoenlijk draaien?

[ Voor 50% gewijzigd door FlipFluitketel op 24-09-2004 19:33 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

WOS > BV :)

LinkedIn
Instagram

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

BV -> WOS

[ Voor 65% gewijzigd door elevator op 24-09-2004 19:38 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 19:15:
Mij pc is (waarschijnlijk) besmet met virus/worm. Hij geeft de zelfde klachten als het virus: w32.Yaha, ik heb een scanner van symantec gedownload, in veilig modus zonder netwerk gerunt, maar hij vond geen yaha.
Dat is wel erg vaag hoog - 'dezelfde klachten als' - en dan moeten wij nu gaan gokken wat de klachten zijn ? :)

Ik mis ook een klein beetje wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt - ik ga dit topic dan ook sluiten, en stel voor dat je in Beveiliging & Virussen even een nieuw topic start waarin je:
  • Duidelijk aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt.
  • Een duidelijke, heldere topicstart maakt
  • Een topic titel kiest die je vraag / probleemstelling goed omschrijft
:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.