[XP] EA games met CD autorun werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 12:21
Mijn autorun werkt niet en ik weet zeker dat 't aanstaat, nog zo'n probleem is dat wanneer ik een programma of een spelletje van twee of meer cd's installeer geefd de prog. of spel foutmeldingen.

Dus bijvoorbeeld als ik fifa2004 installeer vraagd hij geen cd2 maar zecht hij dat ie een bestand niet kan vinden, terwijl hij eigenlijk cd2 moet vragen. Bijv: fifa2004 zit op 50% van de installaatie en heefd cd2 nodig: in plaats van 'insert cd2' zegt ie dat ie 'error copying d:/fifa2k4b.exe', dus eigenlijk moet hij gewoon cd2 vragen waar hij dan met fifa2k4 moet verder gaan. De enige manier om dit op te lossen is dat ik beide cd's op twee aparte cd-roms moet zetten...

Als ik via cd-rom E installeer gaat-ie direct naar F voor de volgende cd en als hij dat niet kan vinden geefd hij installatie errors.

Steam ID: TheLastOttoman

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

MS heeft een Autoplay Fix Utility op de site staan om problemen met caching van CDROMS en autoplay e.d. te proberen te verhelpen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

je hebt dus cd1 en cd2 van fifia2004 op 1 cd als ik het goed begrijp ??...

Zo jah dan gaat dit niet werken...omdat die dan conflicten gaat maken had ik eerst ook....je moet ze dan apart op cd zetten...

Als dit niet is wat je bedoelt....zou ik je probleem niet kunnen oplossen.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Hallo LordMistery,

Zou je nog even willen vermelden over welk os we nu praten, dan kan ik dat erbij zetten in de topic titel. Mischien is het ook handig om: Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic eens door te lezen, dan weet je ook wat wij van jou verwachten als gebruiker :).

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

EA support site

http://eatech.custhelp.co...m09MTgyJnBfcGFnZT0x&p_li=

[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 25-09-2004 14:30 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 12:21
JAHAAAA, ik heb die fixer gedownd en hij werkt nu perfect, hij doet aan autorun en vraagd gewoon netjes voor de eventueele tweede cd tijdens installaties...bedankt.

Steam ID: TheLastOttoman

Pagina: 1