Probleem: ben met een C++ programma bezig (Borland C++ builder 5) waarin mappen worden aangemaakt, alleen door een fout bijstonde de string uit de mapnaam "C:\ " waardoor het programma de map " " (alleen 1 spatie dus) heeft aangemaakt in "C:\"
Hoe dit gelukt is snap ik niet, want ik zou zeggen dat windows dat blokkeert, of niet?
Wat ik graag zou willen weten is of iemand een goed idee heeft om deze map te verwijderen, zonder de C schijf te hoeven formatteren?
wat heb ik al geprobeert, deels gevonden uit andere topics:
1. schijfcontrole
2. in veilige modus verwijderen
3. in command prompt verwijderen
4. met behulp van Rm.exe ->windows resource toolkit
5. met behulp van bypassing the typical reserve-word checks -> DEL "\\.\C:\ " ->
RD "\\.\C:\ "
6 in windows renamen of andere dingen -> alle meldingen hebben de volgende strekking: "Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen."
Hoe dit gelukt is snap ik niet, want ik zou zeggen dat windows dat blokkeert, of niet?
Wat ik graag zou willen weten is of iemand een goed idee heeft om deze map te verwijderen, zonder de C schijf te hoeven formatteren?
wat heb ik al geprobeert, deels gevonden uit andere topics:
1. schijfcontrole
2. in veilige modus verwijderen
3. in command prompt verwijderen
4. met behulp van Rm.exe ->windows resource toolkit
5. met behulp van bypassing the typical reserve-word checks -> DEL "\\.\C:\ " ->
RD "\\.\C:\ "
6 in windows renamen of andere dingen -> alle meldingen hebben de volgende strekking: "Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen."