Toon posts:

[kast] Mtek Gamer X9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag deze kast hoog in de pricewatch en lijkt mij erg intressant (dus wil 'm wel kopen)... maar ik ben een beetje sceptisch over de merk... Kijk iedereen kent Aopen, Lian Li en Thermaltake... maar hoe is Mtek? Ik heb al een beetje op de site gesurft van Mtek (voor de geintresseerden www.mtek.ws), ze zien er redelijk professioneel uit... Maar wat zegt dat over hun producten.. dus mijn vraag is.. Heeft iemand producten van Mtek geprobeerd en zijn ze moeite waard om te kopen? Liefst reacties van Tweakers die X9 hebben... (pricewatch: Mtek Gamer X9 (ATX, 350W, Blauw, LCD))

Kijk voor de prijs hoef ik het in principe niet te laten... maar wil niet lange tijd met een waardeloze kast zitten... Als je iets koopt.. dan liefst iets goeds...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 15:33 ]

Verwijderd

Was dit topic net niet gesloten????? :O

Check de Policy! NIet zo maar een nieuw topic openen omdat je andere is gesloten!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 15:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, omdat ik volgens mij de vraag niet goed steldde...en ik moest zoeken naar reviews.. maar kon NIETS vinden... dus daarom VRAAG ik nu naar REVIEWS...

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
Wel vragen is goed, maar ik verwacht dat je topic terug zal gesloten worden.

Normaal moet je toch wel IETS vinden?

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:21

sapphire

Die-hard pruts0r

toevallig zag ik em vanmiddag ook staan, en heb ook ffies gezocht, maar er valt echt niets zinnigs over deze kast te vinden :(
T leek me wel een leuk kastje voor die prijs (59 E) altijd handig als je weer een pc moet bouwen voor een of andere wannabee casemodder ;)

Gabriël AM5

Verwijderd

De reviews zijn wel erg dun gezaaid, wellicht dat deze kast ook bekend staat onder een andere naam?

In ieder geval horen premod kasten in OH, move CME > OH dus ;)

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat Femme iets weet.. hehehe... ik zag dat hij hem hebt gezien op Dealer Info dag.. reviews: Verslag van Dealer Info Dagen 2004

Verwijderd

Deze kast is idd niet te vinden op internet.
Google gaat leeg uit, en dat is zeldzaam.

Zou toch verwachten dat er ergens wel een paar modgekken zijn die zo een kast willen reviewen ofzo.
Ziet er leuk uit, maar wil toch ook wel ff weten wat ze nou aan de binnekant hebben zitten doen.

Verwijderd

ik wilde eerst deze kast misschien kopen: http://www.quickspot.nl/product_info.php?products_id=2368 (ook van mtek)
maar ik kon er dus totaal nix over vinden
ik zag hem bij tweakers nieuws op een foto... verder niks.

dat display vind ik echt heel vet.
maar vertrouw die voeding niet. heb tog maar een sonata besteld :)
Pagina: 1