Ik zit met een groot probleem,
gisteren kwam ik op tweakers.net (start pagina) en ik was uitgelogd,
nouja ok, opnieuw inloggen...
password ingetypt maar dat was blijkbaar niet goed
nog 3 keer gedaan (misschien kon ik wel niet meer typen)
maar alle 3 de keren was het fout...
Uiteindelijk een nieuw password aangevraagd, netjes een mailtje ontvangen...
maar wat blijkt, het password is niet goed
savonds nog een aantal keer geprobeerd met alle passwords die ik weet en de nieuwe die ik heb gekregen... maar er kwam nog niks uit.
Als ik de link in het mailtje volg waarmee je direct je password mee kan veranderen in je profiel krijg ik een error die als volgt getypt is:
"Pech! Er is een beveiligingsprobleem opgetreden."
Hierna heb ik alle cookies enz weggegooit en weer geprobeerd... maar wederom niks, en vandaag heb ik weer en nieuw password aangevraagd (misschien dat het de eerste keer fout was gegaan), maar de zelfde problemen blijven optreden..
terwijl er eigelijk niks fout is gegaan en ik geen ban oid heb gekregen
kan iemand eens even gaan graven tussen alle users en kijken waar die van mij zich geeft verstopt?
gisteren kwam ik op tweakers.net (start pagina) en ik was uitgelogd,
nouja ok, opnieuw inloggen...
password ingetypt maar dat was blijkbaar niet goed
nog 3 keer gedaan (misschien kon ik wel niet meer typen)
maar alle 3 de keren was het fout...
Uiteindelijk een nieuw password aangevraagd, netjes een mailtje ontvangen...
maar wat blijkt, het password is niet goed
savonds nog een aantal keer geprobeerd met alle passwords die ik weet en de nieuwe die ik heb gekregen... maar er kwam nog niks uit.
Als ik de link in het mailtje volg waarmee je direct je password mee kan veranderen in je profiel krijg ik een error die als volgt getypt is:
"Pech! Er is een beveiligingsprobleem opgetreden."
Hierna heb ik alle cookies enz weggegooit en weer geprobeerd... maar wederom niks, en vandaag heb ik weer en nieuw password aangevraagd (misschien dat het de eerste keer fout was gegaan), maar de zelfde problemen blijven optreden..
terwijl er eigelijk niks fout is gegaan en ik geen ban oid heb gekregen
kan iemand eens even gaan graven tussen alle users en kijken waar die van mij zich geeft verstopt?