Toon posts:

Norton Internet Security 2004 setup-fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tot mijn grote schaamte heb ik zelfs overwogen Norton te bellen, ik kom er namelijk niet meer uit... :? Hopelijk kan iemand hier helpen!

Het probleem:
Bij het installeren geeft Norton na ca 33% kopieren van de bestanden de melding - Setup-fout -, en vraagt of ik het opnieuw wil proberen of wil anuleren. In beide gevallen stopt de installatie.

De reeds gepoogde oplossingen:
- complete virusscan, spy- en adware scan van het systeem, zoals (gelukkig) verwacht virus, spy- en adware vrij;
- alle oude anti-virus programma's zijn verwijderd;
- %temp% file compleet leeggemaakt;
- via msconfig selectief opstarten aangezet en:
* systeemservices in het geheugen laten en
* originele boot.ini gebruiken
als enige aangevinkt;
- Windows Install Cleanup geinstalleerd en (volgens instructies Symantec site) uitgevoerd

Het bovenstaande heeft niet geholpen. Het installeren via dezelfde cd-rom op een laptop is echter zonder problemen verlopen.

Weet iemand wellicht nog een manier om het bovenstaande te verhelpen?

Marcel.

Verwijderd

Issues zoals deze horen in Software Algemeen.

BV --> SA

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Weet je 100% zeker dat je CD goed is? Doet hij het bv wel op een andere computer?

Verder kan ik je aanraden om Symantec niet te bellen, ik heb hetzelfde probleem(op 1 pc, clean install) weleens gehad en het is een hopeloos bedrijf.
Behalve dat werken al hun producten ruk(admin tools) en heb ik alleen maar negatieve ervaringen...

kies een ander product!

Verwijderd

Topicstarter
___
Het installeren via dezelfde cd-rom op een laptop is echter zonder problemen verlopen.
___

Dus ja, werkt wel op een andere computer (laptop)

Bedankt in iedergeval voor je reply.

Marcel.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand? :'(

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:22
Dit euvel heb ik ook een keer gehad. de reden echter was me niet helemaal duidelijk, maar het had te maken met een fout in de registry die de setup blokkeerd.

Wat je even kan doen is met "regedit" je register af te zoeken en daar alle mappen met de naam "Symantec te verwijderen. Zorgt ook dat de programma's "Liveupdate" en "Livereg" verwijderd zijn.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-08 22:52
Ide-drivers al opnieuw geïnstalleerd?
Verder gok ik op geheugenproblemen...
Pagina: 1