Tot mijn grote schaamte heb ik zelfs overwogen Norton te bellen, ik kom er namelijk niet meer uit...
Hopelijk kan iemand hier helpen!
Het probleem:
Bij het installeren geeft Norton na ca 33% kopieren van de bestanden de melding - Setup-fout -, en vraagt of ik het opnieuw wil proberen of wil anuleren. In beide gevallen stopt de installatie.
De reeds gepoogde oplossingen:
- complete virusscan, spy- en adware scan van het systeem, zoals (gelukkig) verwacht virus, spy- en adware vrij;
- alle oude anti-virus programma's zijn verwijderd;
- %temp% file compleet leeggemaakt;
- via msconfig selectief opstarten aangezet en:
* systeemservices in het geheugen laten en
* originele boot.ini gebruiken
als enige aangevinkt;
- Windows Install Cleanup geinstalleerd en (volgens instructies Symantec site) uitgevoerd
Het bovenstaande heeft niet geholpen. Het installeren via dezelfde cd-rom op een laptop is echter zonder problemen verlopen.
Weet iemand wellicht nog een manier om het bovenstaande te verhelpen?
Marcel.
Het probleem:
Bij het installeren geeft Norton na ca 33% kopieren van de bestanden de melding - Setup-fout -, en vraagt of ik het opnieuw wil proberen of wil anuleren. In beide gevallen stopt de installatie.
De reeds gepoogde oplossingen:
- complete virusscan, spy- en adware scan van het systeem, zoals (gelukkig) verwacht virus, spy- en adware vrij;
- alle oude anti-virus programma's zijn verwijderd;
- %temp% file compleet leeggemaakt;
- via msconfig selectief opstarten aangezet en:
* systeemservices in het geheugen laten en
* originele boot.ini gebruiken
als enige aangevinkt;
- Windows Install Cleanup geinstalleerd en (volgens instructies Symantec site) uitgevoerd
Het bovenstaande heeft niet geholpen. Het installeren via dezelfde cd-rom op een laptop is echter zonder problemen verlopen.
Weet iemand wellicht nog een manier om het bovenstaande te verhelpen?
Marcel.