Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[vodafone] naaiers? of ligt het aan mij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een maandje of 3 heb ik een prepaid pakketje van Vodafone op een oude telefoon zitten. Maar ik ben er allerminst tevreden over. Nu ben ik benieuwd of meer mensen hier last van hebben.

Maar nu maken ze het wel erg bond:

Bij het bellen van het gratis nummer 1200 komt het niet al te weinig voor dat de computer gewoon supergeflipt doet... na het uitspreken van 1 menukeuze krijg je een soort van "fliep" geluidje en wordt het volgende menu geladen waarin weer precies het zelfde gebeurd(ik heb dat nr overigens al een tijdje niet meer gebeld). Nu kwam het een aan het begin van de sms-oorlog voor dat ik natuurlijk ook zo'n sms voorraad 100 met 50 gratis smsjes voor 9 euro wilde kopen. Nou ja, 1e keer, no problem, gewoon gelukt. De 2e keer begon de elende. De computer begon te flippen en de bestelde sms-voorraad werd niet op mijn telefoon gezet. Bang dat ik ben dat er onterecht geld van mijn beltegoed wordt afgehaald kijk ik altijd even naar mijn beltegoed na een telefoontje... en wat schetst mijn verbazing.. 2 fucking euro er af gehaald. Kan een foutje zijn dacht ik. Dus nog een keer proberen, zelfde probleem met de computermiep. En waarachtig, weer 2 euro er af. Begon toch wel wat verdacht te worden. 3e keer proberen, heb ik maar heel snel achter elkaar de menukeuzes ingetikt en waarachtig een paar minuten later stond er een sms-voorraad op mijn telefoon. Victorie, zij het niet dat ik direct na het bellen weer keek hoe mijn beltegoed er voorstond en er gvd weer 2 euro was afgehaald.
Paar weken later. Sms-voorraad op. Dus ik wil weer een nieuwe halen. Ik weer 1200 bellen de vorige voorvallen alweer vergeten zijnde. En waarempel: "voor dit en dat toets 1, voor dit en dat to... *fliep*". Godsgloeiende denk ik, toch maar weer even kijken bij mijn beltegoed en ja hoor: 2 euro kwijt. Maarja, ik moest en zou die smsjes hebben dus ik weer bellen... "PAS OP DIT NUMMER KOST 2 EURO PER GESPREK"... in godsnaam, daar komen ze nou pas mee!. snel weer elke menukeuze uit het menu ingetoetst, maar wel weer 2 euro kwijt. (Ik heb overigens in die tijd op die dagen zelf niet gebeld naar andere nummers dan 1200)

Dus ik een klacht naar de klantenservice mailen. Reactie: " we zullen zo snel mogelijk kijken wat we kunnen doen. Niks meer gehoord.

Nu heb ik deze week weer een aantal mailtjes gestuurd en nu word er in alle toonaarden onkend dat er ook maar iets van mijn tegoed is afgehaald voor het bellen naar 1200. Je kunt mij veel wijsmaken, maar ik vind dit wel heel erg toevallig. Alle andere dingen die ik hierboven noem (flippende computer, melding van de kosten van het gesprek) worden steevast genegeerd terwijl dat juist dingen zijn die tegen ze kunnen wordne gebruikt.

Kom aub niet met verhalen dat dit absoluut niet kan, het kan dus wel. Ik ben voor zover ik weet niet geestesziek en kan nog helder denken dus daar ligt het zeker niet aan :P .

Kan ik toevallig naar een of andere instantie stappen die dit uitzoekt of ze bij vodafone toevallig dingen achterhouden of dat ze gewoon een gaar systeem hebben. Of ben ik nu totaal kansloos. 1 ding weet ik wel, vodafone heeft het bij mij totaal afgedaan

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Ik zal het aan mijn zus vragen, die werkt bij vodafone, heb ik altijd inside info over ;)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Anders heb ik hier een manneke wiens vriendin daar werkt >:)

Ik zou ze gewoon een brief schrijven met de dag en tijdstippen van de telefoontjes en bij ze de bedragen terug eisen.

[ Voor 52% gewijzigd door PcDealer op 24-09-2004 13:07 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik ben het mannetje.

Waarom neem je niet gewoon even contact op met de klantenservice of stuur je dit per email. In case of een error word er altijd wel voor gezorgd dat er word gecrediteerd. Maak je niet te druk. We zijng een naaiers!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
blogbuster schreef op 24 september 2004 @ 14:57:
Ik ben het mannetje.

Maak je druk. We zijn naaiers!
with stupid.

maarre, kan het niet gewoon zo zijn dat je DTMF tonen uit hebt staan?

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
-Utopist- schreef op 24 september 2004 @ 15:01:
[...]

with stupid.

maarre, kan het niet gewoon zo zijn dat je DTMF tonen uit hebt staan?
Met het mannetje bedoelde ik 2 topics boven me : ) meer sarcasme.. dus niet van I'm the man!!!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Cyrus-The-Virus
het 1200 nummer is gewoon gratis. (heb het zelf net ook ff getest)

dus ik weet niet wat je belt maar geen 1200 lijkt het.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het mannetje.

Waarom neem je niet gewoon even contact op met de klantenservice of stuur je dit per email. In case of een error word er altijd wel voor gezorgd dat er word gecrediteerd. Maak je niet te druk. We zijng een naaiers!
Euh, ja, dat doe ik dus en die zijn nu dus alle hens aan dek aan het gooien om te laten zien dat ik lul.
We zijng een naaiers!
dat was dus mijn vraag :p nee maar ik weet gewoon zeker dat er na die gespekken zoals bij elk ander gesprek meteen geld was afgeschreven... 2 euro precies. 1 keer kan, maar als het 5 keer is gaat het wel heel erg raar worden

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 21:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Cyrus-The-Virus schreef op 24 september 2004 @ 16:49:
het 1200 nummer is gewoon gratis. (heb het zelf net ook ff getest)

dus ik weet niet wat je belt maar geen 1200 lijkt het.
Lul geen bullshit, hoe verklaar je dan dat ze op een gegeven moment zelfs iets zeiden als" dit gesprek kost u 2 euro". En het gaat niet over nu maar over het begin van de sms-oorlog, waarschijnlijk was het systeem gewoon overbelast ofzo (sorry, ik wil hier geen conclusies trekken, maar ik gis maar wat). Maar dat er niks over terug te vinden is vind ik heel apart, want ik heb in die tijd ook geen andere nummers gebeld, alleen flink ge-smst met me bundels.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Doe eens rustig...
Ik ben het mannetje.

Ik bedoelde iemand bij mij op het werk :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Cyrus-The-Virus
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 21:34:
[...]

Lul geen bullshit, hoe verklaar je dan dat ze op een gegeven moment zelfs iets zeiden als" dit gesprek kost u 2 euro". En het gaat niet over nu maar over het begin van de sms-oorlog, waarschijnlijk was het systeem gewoon overbelast ofzo (sorry, ik wil hier geen conclusies trekken, maar ik gis maar wat). Maar dat er niks over terug te vinden is vind ik heel apart, want ik heb in die tijd ook geen andere nummers gebeld, alleen flink ge-smst met me bundels.
dan niet.

Verwijderd

Topicstarter
O-)

maarja, als ik zeg dat ik naar dat nummer bel en iemand komt met de logische conclusie dat ik misschien wel niet naar dat nummer bel terwijl ik er nog voor waarschuw dat dit gedacht gaat worden en dat dit een foute gedachte is.... wil je nog wel eens.... in een vlaag van waanzin.... rare dingen gaan zeggen :P

Verwijderd

Ik heb ook een Vodafone pre-paid apparaatje. Wat mij vooral over de zeik haalt is dat ik geen tot weinig bereik heb op het (randstad) industrieterrein hier, maar wel op het platform van Gizeh te Egypte (waar ik deze zomer geweest ben) :( :(

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-11 20:30
Kan je ook afraden je beltegoed online op te waarderen, dan krijg je een smsje met "Uw beltegoed is niet opgewaardeerd. Vr. gr. Vodafone online services" terwijl je 20 euro over hebt gemaakt.

Vervolgens werkt hun klantenservice@vodafone.com of w/e mailadres niet, moet je via een online form. Krijg je na 2 weken eens antwoord dat je maar een brief moet sturen met een heel verhaal en kopie bankafschrift enzovoort, hoe f%@# bureaucratisch kun je zijn...
Pagina: 1