SD Card doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-03 08:23

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
Ik heb een 128MB SD card van het merk Lexar die opeens niet meer ontdekt wordt door mijn MP3 speler. (easymp3 speler)

Hij geeft de error "01 ERR". Ik krijg hem ook niet meer geformateerd in Windows XP. Hij crasht de pagina wanneer ik hem aanklik of probeer te formatteren.

Geprobeerd via een dos te formatteren en dan krijg ik de melding : "Fout in IOCTL-oproep"

Het kaartje heeft het wel een tijdje gedaan (paar dagen). Ik kan alleen het bonnetje niet meer vinden voor de garantie. :'(

Iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door HellBeast op 24-09-2004 12:45 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:44
geen idee, eerlijk gezegt

maar wel ff melden dat ook zonder bonnetje je gewoon terug moet proberen te gaan naar de winkel... als het een beetje winkel van formaat is, dan bewaren hun ook (waarschijnlijk digitaal) bewijzen van al hun verkopen...

zeker als je met de pin betaald hebt, dus een bankafschrift kan tonen, heb je genoeg bewijs dat het van hun komt.
Anders moet je het even met het aangeven van aankoopdatum en tijd (en verkoper) proberen. Wie weet willen ze je wel gewoon helpen aan een nieuwe onder garantie

Leeg - Sinds 20180907

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:57

breinonline

Are you afraid to be known?

Zie de search :) ik heb in een vorig topic al gemeld dat je met scandisk (DOS commandline) kan proberen het kaartje te herstellen. Wellicht kan de computer de kaart helemaal niet meer benaderen, dan rest alleen een garantieclaim.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini