[winXP Pro] 1 gebruiker stopt bij inloggen

Pagina: 1
Acties:

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-05 10:53
De gebruiker 'quakerix' op mijn systeem is er spontaan mee opgehouden. Nu ik vandaag mijn systeem opnieuw boot en probeer in te loggen duurt het ten eerste allemaal iets langer maar op een gegeven moment zie ik m'n background maar daar houdt het echt ook op.

Ik kan via de taskmanager cmd's uitvoeren. Ik heb ff in msconfig gekeken en alles uit/aan gevinkt maar het mag niet helpen.

Ook die userinit in het register wilt nie werken. Ik heb met een Adminstrator account een nieuw account gemaakt en doet het perfect.

Alleen ben al m'n settings etc. kwijt. Die ik graag terug wil zien. Ik deed 'niets' speciaals op mijn systeem voor mijn laatste reboot gister nacht.

ik probeerde via de taskmanager explorer/userinit te runnen maar het mag niet baten. En in de search vind je niet echt nuttige post. Het is ook moeilijk zoeken op "kan niet inloggen" :)

• nowell
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Safe Mode al geprobeerd?

• quakerix
zelfde probleem.

Verwijderd

staan de settings en docs niet meer in C:\documents and setting\quakerix
als ze daar niet meer staan denk ik dat ze op een of andere manier zijn verwijderd,
mischien via een datarecovery app nog terug te halen

• quakerix
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 12:53:
staan de settings en docs niet meer in C:\documents and setting\quakerix
als ze daar niet meer staan denk ik dat ze op een of andere manier zijn verwijderd,
mischien via een datarecovery app nog terug te halen
Als andere gebruik kan ik natuurlijk niet in die map kijken. Als ik ff inlog met die gebruiker en run C:\ doet met taskmanger loopt de boel vast.

Dus hoe kan ik dat ff checkn?

• quakerix
Ik heb zojuist de rechten van mijn document & settings map verandert en het werkt 'ineens' weer.

Windows blijft en is een vaag kut programma.. naja, nu m'n linux bak weer up & running krijgen.
Pagina: 1