Toon posts:

[INTERNET] - Inbellen in Duitsland op lokaal tarief

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, is het mogelijk om in Berlijn, Duitsland op een of andere manier in te bellen naar een dial-up, net zoals directInternet van KPN? Ik kan niks vinden op Inet en de 06760* nummers zijn onbereikbaar vanuit het buitenland, en als het al zou kunnen zou het best wel duur zijn.

Thanks!

Verwijderd

Topicstarter
iedereen al aan het bier? :)

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Je stelt je vaag tamelijk vaag. Zo is het niet duidelijk of je nou een ISP in Nederland of in Duitsland bedoelt. Naar mijn weten zijn er geen Nederlands ISP's met een lokaal nummer vanuit het buitenland bereikbaar.

Duitse ISP's met een lokaal nummer zijn er natuurlijk legio. Een voorbeeld daarvan is freenet.de

Alhoewel ik begrijp dat je een antwoord zo snel als mogelijk hebben wilt, wil ik je toch erop wijzen dat het kicken van een topic binnen 24 uur niet gewaardeerd wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Twisted op 24-09-2004 14:42 ]

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

http://www.freenet.de/freenet/zugang/

is een aanbieder van internet-by-call

offtopic:
verder, je eigen topic kicken binnen 1,5 uur is op GoT niet helemaal volgens de regels

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Yes ik weet dat kicken niet gewenst is, en inderdaad, ik zat behoorlijk in de tijdnood. Sorry daarvoor. Ik had gehoopt dat iemand snel een antwoord had.
Ik kwam er ook snel achter dat ik niet goed had gekeken. Ik dacht bij de meeste aanbieders 0,89 euro/min. gelezen te hebben. Ik schrok me dood. Blijken al die aanbieders het over centen te hebben :). Mijn request werd hiermee ook bijna overbodig....

Better reading next time! B)