Toon posts:

Ati x800 pro problemen in call of duty, Geen AGP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een paar dagen uit aan het zoeken wat het probleem is, en.. dat weet ik nog steeds niet - Ik denk dat het iets met mijn videokaart te maken heeft :

In call of duty, een spel dat met punkbuster werkt had ik na het installe van men pc veel problemen door dat ie lagde met punkbuster. Nadat ik wat aan men instellingen heb verandert is dit veel minder, maar nu zijn men fps bagger, zelfs als ik de instellinge terug zet blijven ze laag zo ongeveer 100 fps, waar ik normaal rond de 600 fps zat.

Ik heb de oplossinge wat punkbuster geeft ook allemaal geprobeert. Maar deze bleken niet te helpen.
(http://www.punkbuster.com/index.php?page=faq-cod.php)

Nu kreeg ik een tip van een vriend van me, dat ik AGP moest aanzetten, deze negeert dat echter en kan hem niet aanzetten :(

Liet een vriend van mij er eens naar kijken, en hij zag dat de AGP-Instelling anders waren, ze stonden namelijk uit, helemaal uit. Geen x4 of x8 Snelheid, ook geen FastWrite. Dus, natuurlijk allebei aangezet, op x8 en FastWrite On, nieuwe instellingen had een reboot nodig, dus ff geboot. Maar het blijkt dat het weer terug word gezet naar uit, het veranderd niet.

Verder heb ik nog verschillende drivers geprobeerd maar dit blijkt ook geen verschil uit te maken.

Mijn syteem:

- MSI K8N Neo-Platinum Socket 754 (AMD) NVIDIA nForce3 250Gb 800 MHz
- Club3D Radeon X800 Pro ATi X800 Pro 256 MB AGP 8X
- AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz 400 MHz 128 kB L1, 512 kB L2 Socket 754 OEM
- Kingston HyperX 1024 MB PC3200, 400 MHz 2 non-ECC
- monitor LG T710BH 17" FCDT Monitor

Kan ik misschien die viaarena drivers gebruiken?

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:36

sapphire

Die-hard pruts0r

Via drivers op een nForce bord ?!?
Maaruhm je probleem is dus dat je 'maar' 100 fps trekt, nou wat een ramp dan is het spel gewoon onwijs goed te spelen hoor :|

edit: lol, btw. als je agp uitstaat hoe wil je dan beeld krijgen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door sapphire op 24-09-2004 12:45 ]

Gabriël AM5

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 16:35

KneoK

Not in a million lightyears

sapphire schreef op 24 september 2004 @ 12:43:
Via drivers op een nForce bord ?!?
Maaruhm je probleem is dus dat je 'maar' 100 fps trekt, nou wat een ramp dan is het spel gewoon onwijs goed te spelen hoor :|

edit: lol, btw. als je agp uitstaat hoe wil je dan beeld krijgen ;)
Door in PCI modus te lopen en dus veel van de snelheid te verliezen...
Wat ik er over gelezen heb en wat ik nog onthouden heb (zelf deze problemen nooit gehad) is dat het aan Ati Smartgart (adv. display setings) kan liggen. Probeer eens te kijken of je daar handmatig de AGP snelheid kan verhogen of laat Smartgart opnieuw zoeken naar de instellingen.
Verwijderen van Smartgart kan ook een oplossing zijn. Op de Ati site dacht ik van de week een Smartgart remove tooltje te hebben gezien.

Correct me if I'm wrong or didn't remember right... :)