Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
Die configuration wizard is van Norton zelf. Dat is datgene wat je normaal na de installatie krijgt waar je kunt aangeven dat ie liveupdate moet doen, wekelijks op virussen scannen en een full-system scan moet doen.
Had je eerst een oudere versie van NAV erop staan en die ook compleet verwijderd voordat je de nieuwe ging installeren?
Had je eerst een oudere versie van NAV erop staan en die ook compleet verwijderd voordat je de nieuwe ging installeren?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Nee was totaal nieuwe installatie, want had daarvoor mcaffee erop staan, maar dat ene scherm heb ik dus helemaal niet gekregen.FlipFluitketel schreef op 24 september 2004 @ 10:54:
Die configuration wizard is van Norton zelf. Dat is datgene wat je normaal na de installatie krijgt waar je kunt aangeven dat ie liveupdate moet doen, wekelijks op virussen scannen en een full-system scan moet doen.
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
Heb het zelf ook gehad, na installatie onder 1 account en na het rebooten inloggen op een andere account kreeg ik die melding, misschien hier het geval??
De enige oplossing die Symantec aanbied is het uninstallen en re-installen van NAV.
De enige oplossing die Symantec aanbied is het uninstallen en re-installen van NAV.
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Ik blijf zelfs steeds onder dezelfde account. met alle rechten. En uninstallen en re-installen heb ik al een keer gedaan maar blijf dezelfde fout krijgen. Steeds niet dat instellingen scherm dat je na de installatie moet krijgen.Hans.Solo schreef op 24 september 2004 @ 11:51:
Heb het zelf ook gehad, na installatie onder 1 account en na het rebooten inloggen op een andere account kreeg ik die melding, misschien hier het geval??