[bug] first post in dpch vreemd tijdens reply

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:48
Ik en andere dpc'ers hebben tijdens het posten in een dpch het volgende opgemerkt:
Als er gebruikt wordt van de optie om tijdens een reply de laaste berichten telaten zien wordt de eerste post (de post met de stats dus en zonder verhaaltje van statsposter) twee maal weergeven en een keer met alleen de stats en een tweede keer maar dan met spoiler tags (Maar hier wordt wel het verhaal weergeven).
De layout wordt dan ook breder en er komt een lege balk aan de linker kan in het eerste deel zonder spoiler er over heen.

Ook viel mij het volgende stukje code op : [/norml][/quote] {js;}');return false">
Dit staat zeg maar tussen de twee delen.

Echter als ik post in de dpch van vandaag van f@H dan zijn zeg maar geen spoiler tags gebruikt maar bij die van gisteren echter wel.
Ik heb dit ook ondervonden in dpch van tsc en de stampede stats.

Ik gebruik firefox 1.0 pr maar heb het ook met firefox 0.9.3 . (winxp home)

nog enkele screenie's zodat het een en ander duidelijker is :

Afbeeldingslocatie: http://gta-net.vicecityunleashed.com/caravan/screenie%20got.PNG
Afbeeldingslocatie: http://gta-net.vicecityunleashed.com/caravan/screenie%20got%20gisteren.PNG

[ Voor 28% gewijzigd door Schapie op 24-09-2004 10:32 ]

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze screenie ontbreekt het "zwarte" / spoilertag deel.

mss dat je de screenie zo kan maken dat je beide ziet.

edit:
Schaapie was me al voor :P zie hierboven

Bij de fout die optreedt is het zo dat ik eerst de gewone post zie, met foute breedte en direct eraan vast de zwarte / spoilertag-versie.

Het treed op wanneer je een quote doet (van bijvoorbeeld het tweede bericht), en onder je reactie scherm is ook de first post zichtbaar. Tenminste als je in je opties hebt aangegeven dat je voorgaande postings onder je reactiescherm zichtbaar wilt hebben.

Ik heb de fout bij zowel IE als Mozilla 1.5 en 1.7.2. En het komt voor bij bijna alle DPCH's, maar niet allemaal is deze vorm. Wel is altijd de layout verprutst.

Mss dat het ermee te maken heeft dat het fout weergegeven bericht grootdeels in HTML is
:?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 20:13

chem

Reist de wereld rond

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.