Ik en andere dpc'ers hebben tijdens het posten in een dpch het volgende opgemerkt:
Als er gebruikt wordt van de optie om tijdens een reply de laaste berichten telaten zien wordt de eerste post (de post met de stats dus en zonder verhaaltje van statsposter) twee maal weergeven en een keer met alleen de stats en een tweede keer maar dan met spoiler tags (Maar hier wordt wel het verhaal weergeven).
De layout wordt dan ook breder en er komt een lege balk aan de linker kan in het eerste deel zonder spoiler er over heen.
Ook viel mij het volgende stukje code op : [/norml][/quote] {js;}');return false">
Dit staat zeg maar tussen de twee delen.
Echter als ik post in de dpch van vandaag van f@H dan zijn zeg maar geen spoiler tags gebruikt maar bij die van gisteren echter wel.
Ik heb dit ook ondervonden in dpch van tsc en de stampede stats.
Ik gebruik firefox 1.0 pr maar heb het ook met firefox 0.9.3 . (winxp home)
nog enkele screenie's zodat het een en ander duidelijker is :

Als er gebruikt wordt van de optie om tijdens een reply de laaste berichten telaten zien wordt de eerste post (de post met de stats dus en zonder verhaaltje van statsposter) twee maal weergeven en een keer met alleen de stats en een tweede keer maar dan met spoiler tags (Maar hier wordt wel het verhaal weergeven).
De layout wordt dan ook breder en er komt een lege balk aan de linker kan in het eerste deel zonder spoiler er over heen.
Ook viel mij het volgende stukje code op : [/norml][/quote] {js;}');return false">
Dit staat zeg maar tussen de twee delen.
Echter als ik post in de dpch van vandaag van f@H dan zijn zeg maar geen spoiler tags gebruikt maar bij die van gisteren echter wel.
Ik heb dit ook ondervonden in dpch van tsc en de stampede stats.
Ik gebruik firefox 1.0 pr maar heb het ook met firefox 0.9.3 . (winxp home)
nog enkele screenie's zodat het een en ander duidelijker is :
[ Voor 28% gewijzigd door Schapie op 24-09-2004 10:32 ]
No signature found