Als ik muziek aan het maken ben op mijn computer begint hij bij bepaalde programma's binnen de kortste keren te schokken en te haperen, ik heb geen idee hoe dit kan want mijn systeem is goed genoeg! Ik heb het idee dat het aan het programma zelf ligt, of! aan de videokaart, al sinds we de computer hebben loopt hij op onmogelijke momenten vast, ik denk dat dit door de videokaart komt, zou dit kunnen? En kan ik deze eruithalen als ik verder toch niets met goede graphics en strakke beelden doe op die computer? Heeft iemand verder nog een idee hoe ik de bottleneck zou kunnen vinden in de computer? En tot slot nog 1 vraagje, is het ook mogelijk om 1 enkel programma in windows te draaien en dat de rest helemaal afgesloten is, zodat het hele systeem zijn kracht voor dat programma gebruikt?
Verwijderd
Taakplanner > rechtermuisknop op bewuste process > prioriteit > Hoog (of Realtime, als je van spannende dingen houdt).
Meer info... Welk programma gebruik je, wat voor geluidskaart etc.
edit: te laat
edit: te laat
[ Voor 14% gewijzigd door smallboy op 24-09-2004 10:29 ]
timmie_rules,
Je topic is heel erg moeilijk te volgen, je stelt namelijk een aantal problemen door elkaar heen zonder er echt een duidelijk onderscheid in te maken. Het gebrek aan af en toe eens een lege regel er tussen door maakt het er ook niet bepaald gemakkelijk op
Daarnaast mis ik een beetje wat je zelf al geprobeerd hebt om dit op te lossen en mis ik ook feiten ("mijn PC is goed genoeg" - wat voor PC heb je dan?) en dergelijke
Om er nu geen tientallen replies aan te gaan besteden om alle informatie uit je los te peuteren ga ik dit topic sluiten, open gerust een nieuw topic waarin je bovenstaande punten wel mee neemt, en daarnaast een iets betere topic titel kiest (let hierbij op de Windows Operating Systems Policy)
Je topic is heel erg moeilijk te volgen, je stelt namelijk een aantal problemen door elkaar heen zonder er echt een duidelijk onderscheid in te maken. Het gebrek aan af en toe eens een lege regel er tussen door maakt het er ook niet bepaald gemakkelijk op
Daarnaast mis ik een beetje wat je zelf al geprobeerd hebt om dit op te lossen en mis ik ook feiten ("mijn PC is goed genoeg" - wat voor PC heb je dan?) en dergelijke
Om er nu geen tientallen replies aan te gaan besteden om alle informatie uit je los te peuteren ga ik dit topic sluiten, open gerust een nieuw topic waarin je bovenstaande punten wel mee neemt, en daarnaast een iets betere topic titel kiest (let hierbij op de Windows Operating Systems Policy)
Dit topic is gesloten.
![]()