Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] onbeantwoorde posts

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Ik weet niet ofdat deze feature al eens aangehaald is geweest, maar zou het niet handig zijn om een link te voorzien die de onbeantwoorde topics onder elkaar weergeeft?

Op deze manier zullen onbeantwoorde topics toch op één of andere manier sneller beantwoord worden.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

je zou ook kunnen kijken welke topics 0 (als in nul, niks) replies heeft.
dat staat vrij duidelijk op het scherm, maar het kan wel zo zijn dat er een ondergesneeuwd is natuurlijk.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:15

Reptile209

- gers -

Nah, na verloop van tijd zal een TS zijn topic - als het nog steeds relevant is - toch wel kicken. Komt het dus vanzelf goed, met de zelfregulatie dat onzintopics lekker snel weg zijn ;)

Zo scherp als een voetbal!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Reptile209 schreef op 24 september 2004 @ 09:30:
Nah, na verloop van tijd zal een TS zijn topic - als het nog steeds relevant is - toch wel kicken. Komt het dus vanzelf goed, met de zelfregulatie dat onzintopics lekker snel weg zijn ;)
Maar dan moet je wel op het moment kijken dat hij net gekicked is, want anders mis je het topic weer, aangezien de meeste mensen kicken rond dezelfde tijd als dat hij gestart is.
Echter als je een functie maakt die alle topics met 0 posts in een overzichtelijk lijstje zet dan mis je de topics die gekicked zijn en gaat het zijn doel voorbij.
Verder wel een leuke feature, je zou wel kunnen kijken of er 1 reply is die toevallig van de TS is, want in dat geval kan die wel in het lijstje weergegeven worden. Alleen, iets zegt me dat dat leuke query's oplevert :P

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Erkens schreef op 24 september 2004 @ 09:40:
[...]
Echter als je een functie maakt die alle topics met 0 posts in een overzichtelijk lijstje zet dan mis je de topics die gekicked zijn en gaat het zijn doel voorbij.
Verder wel een leuke feature, je zou wel kunnen kijken of er 1 reply is die toevallig van de TS is, want in dat geval kan die wel in het lijstje weergegeven worden. Alleen, iets zegt me dat dat leuke query's oplevert :P
Feitelijk hoef je niet te gaan kijken of de topics 0 posts hebben, maar je kan evenzeer controleren of er nog maar 1 persoon in een bepaald topic heeft gepost. Heeft de topicstarter zijn topic dan 3x gekickt, heeft er toch nog altijd maar 1 persoon in dat topic gepost.

Verder is het misschien ook handig om aan deze lijst een aantal opties te kunnen meegeven. Dan denk ik bijvoorbeeld aan: "niet ouder dan 1 maand", "niet jonger dan 1uur", ... en zo kan je wel gaan specifiëren in het oneindige lijkt me...

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

-FoX- schreef op 24 september 2004 @ 10:07:
[...]

Feitelijk hoef je niet te gaan kijken of de topics 0 posts hebben, maar je kan evenzeer controleren of er nog maar 1 persoon in een bepaald topic heeft gepost. Heeft de topicstarter zijn topic dan 3x gekickt, heeft er toch nog altijd maar 1 persoon in dat topic gepost.
true, alleen volgens mij is het makkelijker te controleren of een topic 0 posts heeft dan dat je alle posts in een topic moet opvragen om te kijken of het allemaal van 1 user is :)
Maargoed, dat is voor de heren van parse :P

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ik zie hier echt geen nut in...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.