Toon posts:

Sidewinder problemen, kan geen gameport vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de trotse bezitter van een Microsoft Sidewinder Precision Pro Force Feedback en ik heb een niewe pc gekocht met Windows XP. Het probleem de joystick wil niet geinstalleerd worden. Ik heb de search gebruikt en gelezen van mensen met hetzelfde probleem maar ik kom er nog niet hele maal uit. Het vreemde is dat op een andere PC met XP de joystick wel herkend worden en gebruik kan worden 8)7 ? Als ik van de microsoft site dat installatieproggie download dan liep ie eerst vast omdat het geen windows 98 is. (dus de compatibility mode gebruikt en hoera :) het werkt !) alleen op een gegeven moment meldt het proggie dat ie de gameport niet kan vinden ! 8)7 terwijl deze wel in apparatenbeheer staat ? :/ Als ik een cheap ass joystick (2 knoppen 2 assen) dat doet ie gewoon. Dus ik vermoedt dat de gameport er geen zin in heeft.

Heeft iemand nog suggeties ?? :r microsoft :(

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 14:30
Wat als je hem handmatig toevoegd?

tvw

Verwijderd

Topicstarter
Nope zelfde verhaal. Hij gekke is dat hij hem wel detecteerd als ik verwijdert heb en vervolgens windows XP opnieuw opstart.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 17:34 ]

• Addict
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:26

Addict

Het leven is een plak kaas.

Zo moet het.
Ik heb dezelfde Sidewinder met xp;)
Na dit te hebben gedaan deed hij het prima, (kijk even in mijn sidewinder topic en help mij met het oplossen van het probleem)
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rih.klomp/sidewinder.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door Addict op 24-09-2004 22:58 ]

Addict

Verwijderd

Topicstarter
Had ik gedaan maar ik kreeg steeds melding : "niet verbonden" maar me PC es open gemaakt en hé een los draadje. ff vastmaken toen deed ie het !! alleen de hij heeft moeite te kalibreren. Het roer en de Yas hebben moeite te centeren.
Is dat misschien een brak contact ?
Pagina: 1