Toon posts:

[98SE] pc-card wordt niet gevonden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laptop P133
W98SE
No Wires Needed 16 bit pc-card W-LAN

Ik heb gezocht, maar niets gevonden. Als ik de kaart in de laptop prik, wordt deze herkend. Eerste keer heb ik drivers moeten installeren, maar sindsdien verschijnt netjes de naam van het kaartje in het pcmcia menu van het config panel.

De software die bijgeleverd is (Connect) vindt echter geen pc-card. Terwijl Windows wel degelijk aangeeft dat er een pc-card in zit.

Iemand suggesties om dit op te lossen? Bedankt zovast! _/-\o_

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:09

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 22:56:
Laptop P133
W98SE

Ik heb gezocht, maar niets gevonden. Als ik de kaart in de laptop prik, wordt deze herkend. Eerste keer heb ik drivers moeten installeren, maar sindsdien verschijnt netjes de naam van het kaartje in het pcmcia menu van het config panel.

De software die bijgeleverd is (Connect) vindt echter geen pc-card. Terwijl Windows wel degelijk aangeeft dat er een pc-card in zit.

Misschien heel kort door de bocht maar een tool / programma van een andere kat proberen :?
Maar goed, ik zou zowieso gaan klagen bij de fabrikant / reseller want dat betekent dat de geleverde software niet compatible zou zijn met de hardware.....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
Als iemand een ander progje hiervoor weet,...

Verwijderd

Beste mrbar,

Zou u me alstublieft de drivers voor deze kaart willen sturen?
Ik ben de driver cd kwijt, en de drivers zijn niet op internet te vinden,

Mijn email adres is:
b.heesakkers at gmail.com

Mvg,

Blurn.
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 22:56:
Laptop P133
W98SE