Nogmaals dit is GEEN vraag ivm snelheidswinst indien je meerdere modems gebruikt.
Punt is het volgende, er komt bij ons een meisje wonen op het erf
In een pand dat op een ruime afstand staat van het huis, het is absoluut uitgesloten dat er een utp getrokken wordt.
In het ouderlijk huis is er een werkende internet verbinding,
WIFI is ook uitgesloten, simpelweg niet sterk genoeg; toen ik er nog woonde was een een 50 meter lange kabel nodig om mijn duur aangeschafte bridge tegen het badkamer raam te plakken om nog een beetje bereik te hebben.
Vandaar mijn vraag:
Is het niet mogelijk om dan
Het betreft een analoge lijn...
K ben zelf bang voor interferentie bij de 2 modem's, ze hebben immers beide de behoefte de volledige adsl spectrum te gebruiken lijkt mij?
Punt is het volgende, er komt bij ons een meisje wonen op het erf
In een pand dat op een ruime afstand staat van het huis, het is absoluut uitgesloten dat er een utp getrokken wordt.
In het ouderlijk huis is er een werkende internet verbinding,
WIFI is ook uitgesloten, simpelweg niet sterk genoeg; toen ik er nog woonde was een een 50 meter lange kabel nodig om mijn duur aangeschafte bridge tegen het badkamer raam te plakken om nog een beetje bereik te hebben.
Vandaar mijn vraag:
Is het niet mogelijk om dan
code:
1
2
3
4
5
6
7
| tel
--------------|
splitter 1 /---------------|
---------------\------------------/ modem1
hoofdkabel ---------------\
splitter 2
\_______modem2____| |
Het betreft een analoge lijn...
K ben zelf bang voor interferentie bij de 2 modem's, ze hebben immers beide de behoefte de volledige adsl spectrum te gebruiken lijkt mij?