Toon posts:

[XP] Reboot minuten na inloggen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,

Ik heb de FAQ gelezen en ook mijn registry waardes staan goed.
(zijn weer goed gezet) En alles heeft 1 keer goed gewerkt.

Echter zodra ik mijn password heb ingegeven begint volgens mij de inlogprocedure, maar na een paar minuten dan reboot de computer weer.
Dit alles zonder dat ik in windows ben gekomen. Ook Safe-mode werkt niet.

Zoals eerder al gezegd, ik heb de procedure in de FAQ gevolgd maar dat heeft nog geen soelaas kunnen bieden.

Iemand nog meer ideeen of opties ?

Alvast bedankt,
Emp1

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ten eerste: hulde dat je de FAQ heb bekeken! Zou je echter iets specifieker willen zijn welk punt je gelezen hebt? Verder hoef je dat niet in de titel te vermelden, dus ik pas hem even aan :)

Windows XP Pro logt gelijk weer uit na inloggen, FAQ gelezen ==> [XP] Reboot minuten na inloggen*

Zou je verder iets meer informatie willen verschaffen over wat voor apps horen op te starten, welk SP je geinstalleerd hebt, e.d.? :)

[ Voor 3% gewijzigd door G33rt op 23-09-2004 22:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de FAQ : Mijn windows logt direct weer uit na het inloggen? gelezen en uitgevoerd.

Verder is mijn XP voorzien van SP2, alles legaal.

Ik heb dus wel die reg-key moeten wijzigen, en dat heeft voor 1 keer gewerkt, daarna nooit meer. Ik kon die ene keer met RDP wel inloggen en dus die reg-key wijzigen.
Ook heb ik ERD Commander tot mijn beschikking, misschien dat ik daar iets meer me kan ?

Wat voor apps horen er op te starten ? Dat weet ik niet, kan ik dat ergens zien in de registry ? Dan verwijder ik daar ook zoveel mogelijk.
Natuurlijk een virusscanner, McAfee. Verder weet ik zo niets aparts, de rest is eigenlijk voor alle aangesloten apparaten, scanner printer toetsenbord muis.

Alvast bedankt,

groeten
Emp1