Toon posts:

DVD op PDA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar vraagje :D!!... :/..

Op mijn PDA wil ik graag een DVD kijken, aangezien het formaat van de PDA al aanzienlijk kleiner is dan een gemiddeld beeldscherm, zou deze al vele malen kleiner kunnen.. buiten dat, mijn PDA heeft een opslag capaciteit van 256 MB intern geheugen..

Bestaat er een mogelijkheid dat je DivX's kan verkleinen naar een kleiner formaat (dus beeld formaat, misschien compresseren)?? zo ja, met welk programma??.. alvast bedankt!!

Groet,

Ronald

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 08:49

Just_I

What did you just say?

Die programma's zijn er wel, maar weet alleen niet hoe ze heten. Maar kan je PDA eigelijk wel filmpjes afspelen en zo ja, welke codec heb je er dan voor nodig?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows Media Player 9 erop zitten, codecs zijn wel te downloaden denk?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:05

Sick Nick

Drop the top!

Je kan ook gewoon divx kijken, een film van 1.5 uur is prima te kijken als je hem comprimeert naar ongeveer 120 MB, zou je er 2 op je kaartje kwijt kunnen.

Je kan uiteraard ook naar wmv encoden, dan kan je met windows media player kijken ja.

[edit]

PocketDivxEncoder om je filmpjes te encoden.

BetaPlayer om ze af te spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door Sick Nick op 23-09-2004 21:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op 23 september 2004 @ 21:46:
Je kan ook gewoon divx kijken, een film van 1.5 uur is prima te kijken als je hem comprimeert naar ongeveer 120 MB, zou je er 2 op je kaartje kwijt kunnen.

Je kan uiteraard ook naar wmv encoden, dan kan je met windows media player kijken ja.
dat is mijn vraag :).. waarmee comprimeren?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

voodooless

Sound is no voodoo!

via VLC kun je een DVD streamen over het netwerk, en ook reencoden naar iets wat een PDA aan kan.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 21:40
ik heb met p2p software gezocht naar de woorden "dvd pocket pc" en daar valt genoeg te halen. Kwestie van dvd erin, kiezen of je het eindresultaat in goede (256MB geheugen) wil of middelmatige (128MB) en klik op "finish". Ik het het nog niet getest.

ach...in een volgend leven lach je er om!

Pagina: 1