Toon posts:

[LG_GDR-8163B] Leest maar op 4X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag Allen,

Ik heb sinds 2 weken de LG [LG_GDR-8163B] DVD speler.
Ik heb daarnaast de NEC 3500 Brander.

Met het on the fly kopieren van DVD's kan ik niet hoger dan 4x :'(
Ik gebruik zowel om van te lezen als om op te branden Platinum 8X DVD's

Met mijn Lite-on DVD speler (LT166) kon ik gemakkelijk on the fly op 8x kopieren. Deze heb ik echter 2 weken geleden weggedaan vanwege de hoge geluidsproductie.

Ik heb op de LG net de laatste firmware geflashed maar ook dit mocht niet baten.
Max is 4,3 x in Nero.

Wat kan dit zijn??
Beide Drives zitten op een aparte IDE kabel als master ik gebruik de laatste versie van Nero

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 18:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Schopje ;)

• Hoaxbe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-01 11:18

Hoaxbe

Revived his 9500

Als je een ISO of iets dergelijks probeert te branden met je NEC writer, gaat ie dan ook slechts aan 4x of kan ie dan wel rapper?

Intel 386 33Mhz - 8MB RAM - VGA en Geluid - 120MB HDD - 14" monochroom - Vergeelde plastic case

Verwijderd

Topicstarter
Hoaxbe schreef op 24 september 2004 @ 11:31:
Als je een ISO of iets dergelijks probeert te branden met je NEC writer, gaat ie dan ook slechts aan 4x of kan ie dan wel rapper?
Dan gaat ie prima op 8x, ik vermeld toch ook dat het zich alleen voordoet bij on the fly kopieeren, Nero geeft ook aan dat hij de LG niet sneller dan 4,3x kan lezen

Verwijderd

Topicstarter
weet echt niemand raad? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
dan nog maar een schopje want ik ben er nog steeds niet uit

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik echt nog een schopje geven |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef het op en ga dit weekeinde maar weer een Lite-On LT166 kopen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 08:41:
Ik geef het op en ga dit weekeinde maar weer een Lite-On LT166 kopen
Ik denk dat dat eigelijk de enige oplossing is, want volgens een topic op cd freaks en deze zit er inderdaad een limiter op de LG.

Misschien zou je gehackte firmware kunnen zoeken (als je dvdspeler dan naar de ewige hardwarevelden gaat, weet ik van niets)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 12:26:
[...]

Ik denk dat dat eigelijk de enige oplossing is, want volgens een topic op cd freaks en deze zit er inderdaad een limiter op de LG.

Misschien zou je gehackte firmware kunnen zoeken (als je dvdspeler dan naar de ewige hardwarevelden gaat, weet ik van niets)
Bedankt voor je info, ik heb zelf nog geen gehackte fw kunnen vinden.
Ik vind het wel aso dat ze hem verkopen als 16x terwijl hij maar op amper 4x leest })
Pagina: 1