Beste kenners,
Ik heb een heuse uitdaging. Ik heb een Laptop (een oudje) namelijk:
Fujitsu Siemens B series met de volgende processor
- Intel Mobile Celeron 400 MHz en 64 MB intern
-CD-rom Drive (PCMCIA)
Nu heb ik laatst windowsXp geinstalleerd op de laptop. Maar dit draait voor geen meter. Dus ik wilde het eigenlijk er weer afhalen en win98 installeren. Het probleem is alleen, dat lukt niet! Ik heb dus geen floppydrive om te rebooten in een dosscherm en met Xp kan je niet naar dosmodus. Hoe kan ik dus zonder floppydrive en met cd-romdrive windows Xp alsnog deinstalleren en Win98 installeren? Ik heb al gekeken in het bootmenu en ik kan dus geen cd-romdrive selecteren, alleen een floppydrive en die zit er dus niet bij!
Heeft iemand van jullie een tip of oplossing om mij verder te kunnen helpen!
Ik ben echt radeloos want ik kan zo niet werken!
Alvast bedankt!
Seffen....
Ik heb een heuse uitdaging. Ik heb een Laptop (een oudje) namelijk:
Fujitsu Siemens B series met de volgende processor
- Intel Mobile Celeron 400 MHz en 64 MB intern
-CD-rom Drive (PCMCIA)
Nu heb ik laatst windowsXp geinstalleerd op de laptop. Maar dit draait voor geen meter. Dus ik wilde het eigenlijk er weer afhalen en win98 installeren. Het probleem is alleen, dat lukt niet! Ik heb dus geen floppydrive om te rebooten in een dosscherm en met Xp kan je niet naar dosmodus. Hoe kan ik dus zonder floppydrive en met cd-romdrive windows Xp alsnog deinstalleren en Win98 installeren? Ik heb al gekeken in het bootmenu en ik kan dus geen cd-romdrive selecteren, alleen een floppydrive en die zit er dus niet bij!
Heeft iemand van jullie een tip of oplossing om mij verder te kunnen helpen!
Ik ben echt radeloos want ik kan zo niet werken!
Alvast bedankt!
Seffen....