We can do it two ways: easy or really easy!
Waarschijnlijk een kwestie van de Asus cd erin knallen en in het mooie menuutje kijken naar alles dat aan raid/ide/sata gerelateerd is.
{signature}
Heb de driver van de Silicon Image SATA/Raid aangeklikt. Deze installeert zo te zien, maar daarna is de mooie "pseudo device" nogsteeds een geel vraagteken
[ Voor 4% gewijzigd door mackie op 23-09-2004 20:39 ]
Verwijderd
Misschien maar eens Asus mailen/bellen voor support?
Ik zal dan wel mijn bevindingen/oplossing posten die Asus aandraagt, voor de medegotters die ooit maybe hetzelfde probleem krijgen
Over alcohol 120%, die heb ik niet geinstalleerd. Het apparaat stond al gelijk na de windows xp installatie in de lijst (vermoedelijk).
[ Voor 23% gewijzigd door mackie op 24-09-2004 13:10 ]
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
1. Formact c:
2. Installeer Windows XP
3. Installeer niet Service Pack 2 als eerste
4. Installeer de drivers van de SATA chipset
5. Installeer nu pas Service Pack 2
Hij vindt dan namelijk wel de driver en installeert hem gewoon "normaal"
 .
 .Pretty weird die SP 2 dus, maarja wat moet je anders als je een verse install heb gemaakt.
En ik ga echt niet weeeer Windows opnieuw installeren. Er moet toch gewoon een driver zijn! Ik hoop dat er iemand is die meer weet....
Deze driver doet het gewoon onder SP2.
http://www.asuscom.de/pub...K8N-E_DX/RAID_5_Drive.zip
[ Voor 41% gewijzigd door Bram77 op 01-10-2004 00:04 ]
 . Als ik zeg driver bijwerken, hij heeft er namelijk nu geen, kan hij geen driver vinden
 . Als ik zeg driver bijwerken, hij heeft er namelijk nu geen, kan hij geen driver vinden  :strip_exif()/u/47168/loop.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/13964/crop66d0a93a33207_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/77100/crop68da562d0f90e_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/123430/avatar_e34.gif?f=community)