Toon posts:

Nero Cover designer vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of je met Nero coverdesigner een afbeelding en een tracklist op één kant kan krijgen?
De afbeelding moet dan een beetje vaag (soor watermerk) worden anders zie je de tracklist niet meer.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat heb je zelf al geprobeerd? Dat is namelijk het snelst :) Kun je de afbeelding niet als achtergrond instellen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 23 september 2004 @ 20:12:
Wat heb je zelf al geprobeerd? Dat is namelijk het snelst :)
Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt, maar ik probeer dus op de achterzijde de tracklist af te drukken.
Maar wit is zo wit dus probeer ik achter de tracklist een afbeelding te paatsen.
Deze afbeelding moet een beetje licht zijn (een soort watermerk) anders zie je de tracklist niet meer.
Ik kan dus wel een achtergrond plaatsen maaf het lukt mij dus niet om daaroverheen een tracklist te krijgen
Ik weet dat easy cd creator dit wel kan, alleen die geeft teveel problemen op de pc.

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Maak een afbeelding als achtergrond met Photoshop of Paintshop e.d. voeg dat in als plaatje en zet je tracklist erop... ik snap niet wat het probleem is ;) :S

BOINC stats

Verwijderd

Topicstarter
BachW schreef op 23 september 2004 @ 20:46:
Maak een afbeelding als achtergrond met Photoshop of Paintshop e.d. voeg dat in als plaatje en zet je tracklist erop... ik snap niet wat het probleem is ;) :S
Het probleem is, dat als je de tracklist heb toegevoegd je het plaatje niet meer ziet, omdat de letters van de tracklist automatisch een wit achtergrond krijgen.

Verwijderd

Kijk eens of het niet mogelijk is om van de tracklist de achtergrond kleur op transparant te zetten.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 21:40:
[...]

Het probleem is, dat als je de tracklist heb toegevoegd je het plaatje niet meer ziet, omdat de letters van de tracklist automatisch een wit achtergrond krijgen.
waarom maak je die dan niet transparant :?
rechtsklik->properties->brush en dan op die knop met de "X" klikken :)
Pagina: 1