Ik heb het forum al afgezocht en ook op Google maar er niet iets bruikbaars over gevonden.
Deze week heb ik een DVD speler gekocht die, zoals de meeste DVD spelers tegenwoordig, ook Dolby 5.1 uitgangen heeft voor.
Nadat ik de DVD speler geïnstalleerd had en wat stereoboxen er op aangesloten had, vond ik dat een setje Dolby boxen niet zou misstaan. Maar ja dat kost geld
Nu heb ik nog het volgende werkeloos liggen,
- 2 Boxen uit een auto Osio diameter 20cm (voor Left + Right)
- 2 (een setje) PC boxen (voor Satellieten)
-1 Subwoofer (voor Sub)
- 1 Box (voor Center)
Ik neem aan dat in de DVD-speler een versterker zit.
Kan ik hiermee een soort van Dolby set creeren? Of zijn boxen van een dolby set zo speciaaldat het niet zal gaan?
Het boeit me niet dat het geen geweldige kwaliteit is als het maar een soort van Dolby Surround wordt das altijd beter dan het stereo dat ik nu heb.
Tulpstekkertjes eraan solderen gaat me wel lukken.
Op mijn kamer heb ik zelf wel een Dolby set.
Dus als arme student wil ik er niet nog een kopen.
Graag jullie reacties
Deze week heb ik een DVD speler gekocht die, zoals de meeste DVD spelers tegenwoordig, ook Dolby 5.1 uitgangen heeft voor.
Nadat ik de DVD speler geïnstalleerd had en wat stereoboxen er op aangesloten had, vond ik dat een setje Dolby boxen niet zou misstaan. Maar ja dat kost geld
Nu heb ik nog het volgende werkeloos liggen,
- 2 Boxen uit een auto Osio diameter 20cm (voor Left + Right)
- 2 (een setje) PC boxen (voor Satellieten)
-1 Subwoofer (voor Sub)
- 1 Box (voor Center)
Ik neem aan dat in de DVD-speler een versterker zit.
Kan ik hiermee een soort van Dolby set creeren? Of zijn boxen van een dolby set zo speciaaldat het niet zal gaan?
Het boeit me niet dat het geen geweldige kwaliteit is als het maar een soort van Dolby Surround wordt das altijd beter dan het stereo dat ik nu heb.
Tulpstekkertjes eraan solderen gaat me wel lukken.
Op mijn kamer heb ik zelf wel een Dolby set.
Dus als arme student wil ik er niet nog een kopen.
Graag jullie reacties
[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 23-09-2004 19:50 ]
Unknown