Ok, hier is mij probleem: Ik draai sinds kort een netwerkje met drie pc's (daarvoor waren het er twee), en dat werkte allemaal prima, totdat ik de derde pc eraan zette. De server ziet deze pc namelijk niet, en de client ziet de server niet (dat wil zeggen: ze staan niet in het rijtje bij netwerkomgeving). Nu komt het rare: de tweede client ziet allebei de andere pc's op het netwerk wel, en de verbinding tussen de server en de client die elkaar niet zien is er ook want op die pc heb ik gewoon internet.
Nu komt het tweede issue: het internet loopt op de clients bagger, en ook kan ik niet online games spelen zoals ut en delta force omdat het programma dat ik voor het internet-delem gebruik (wingate 3.0.nogwat) geen NAT-ondersteuning heeft en dat als ik het goed heb wel nodig is. Kan iemand me vertellen welke programma dit wel heeft en ook nog fijn werkt want wingate zuigt echt zwaar!
Alvast bedankt!
Nu komt het tweede issue: het internet loopt op de clients bagger, en ook kan ik niet online games spelen zoals ut en delta force omdat het programma dat ik voor het internet-delem gebruik (wingate 3.0.nogwat) geen NAT-ondersteuning heeft en dat als ik het goed heb wel nodig is. Kan iemand me vertellen welke programma dit wel heeft en ook nog fijn werkt want wingate zuigt echt zwaar!
Alvast bedankt!