Toon posts:

Subwoofer bij Neovo Multimedia Audio Speakers (SPK-01)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal weken geleden een mooi speaker setje gekocht bij progress.nl
Afbeeldingslocatie: http://www.neovo.nl/products/03img/accessories_spk01_r.gif
Nu ben ik er goed tevreden mee, maar wanneer ik een dvdtje aan het kijken ben mis ik de bass. Er zit wel wat bass in, maar niet genoeg voor films.
Ik kan op dit setje een subwoofer aansluiten maar welke weet ik niet.
Ik heb al google en neovo raadgepleegt maar zonder resultaat.

http://www.neovo.nl/products/accessories.htm

Graag jullie hulp/reacties

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

Als Neovo die dingen niet aanbied zou ik even zoeken naar een leuke tweedehands subwoofer. Of een nieuwe voor weinig bij een audioboer of misschien heeft progress.nl ook nog wel iets.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08 18:54

voodooless

Sound is no voodoo!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet juist niet wat ik er aan kan sluiten.

Verwijderd

Is er dan een Neovo subwoofer oid. Of hoe kom je er anders bij dat je er een sub op kan aansluiten?

Andersom kan natuurlijk wel, koop je een goedkoop Creative setje zonder naar de satelieten te kijken en sluit je daar gewoon je Neovo speakers op aan. Het vereist een klein beetje geklus maar dat moet perfect werken. :)

De Creative P380 bijvoorbeeld, vanaf €36: http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?prod=498
Wat moet de TS met de support afdeling van Neovo?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 20:08 ]

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 23:49
@ play, krijg je dan geen problemen, met die amp die in je creative zit?

ik ken die neovo speakers dan wel niet, maar het moet toch iig beter zijn als die goedkope creative's, en die neovo's (als je ze aan die creative sub hangt), worden die dan niet gefilterd?

want anders hheeft TS er volgensmij nog erg weinig aan :|

Verwijderd

In die Creative sub zit een filter inderdaad, maar dat lijkt me logisch, anders krijgen die satelieten veels teveel bas te verwerken.

Ik zou de versterker van de Neovo speakers gewoon omzeilen. Vanuit de niet versterkte speaker loopt al een goede aansluiting, deze kun je op 1 kant van de subwoofer zetten. Je zult dan wel het plugje van de Creative sateliet moeten overzetten. De versterker in de andere zul je dan moeten omzeilen. Het is een beetje gepruts en het ohmage verhaal moet je maar negeren maar het werkt wel. :)

Je kunt ook gaan solderen en het line signaal voor de satelieten verbinden met de versterker van je Neovo maar dat lijkt me mits je een electrotechnicus bent wat te ingewikkeld. ;)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08 18:54

voodooless

Sound is no voodoo!

Wat moet de TS met de support afdeling van Neovo?
Duh :P vragen welke sub hij kan aansluiten op zijn setje... Ik neem aan dat ze dan een losse subwoofer aanbieden voor de set ofzo..

Zoniet, dan loont een losse sub denk ik niet (tenzij DIY :P ). Koop dan gewoon meteen een 2.1 setje.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1