progje om foto's op pooster formaat te maken

Pagina: 1
Acties:

• boss1
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-07-2023
een tijdje terug was er iemand en die had een link naar een gratis progje om een gewone foto te vergroten en dan kon je door een hoop a4'tjes uit te printen een hele grote foto verkrijgen weet iemand mischien hoe dit progje heet of waar het te vinden is?
alvast bedankt _/-\o_

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:49

Sjaak_Afhaak

Bleh!

http://homokaasu.org/rasterbator/ :)

denk ik

[ Voor 24% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 23-09-2004 18:59 ]

Hier staat tekst

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:22

steveman

Comfortabel ten onder

Maargoed, dan heb je je pasfoto op 9 a4tjes... en dan doe je er nix mee :/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

boss1 schreef op 23 september 2004 @ 18:57:
een tijdje terug was er iemand en die had een link naar een gratis progje om een gewone foto te vergroten en dan kon je door een hoop a4'tjes uit te printen een hele grote foto verkrijgen weet iemand mischien hoe dit progje heet of waar het te vinden is?
alvast bedankt _/-\o_
Paint, resizen, afdrukken :?
steveman schreef op 23 september 2004 @ 19:17:
Maargoed, dan heb je je pasfoto op 9 a4tjes... en dan doe je er nix mee :/
Je bedoelt, dan heb je 9 pixels op 1 a4'tje 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 19:28 ]

Verwijderd

Volgens mij is dat echt een enorme pixel festijn als je dichtbij zo'n "poster" staat :/

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:22

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 20:37:
Volgens mij is dat echt een enorme pixel festijn als je dichtbij zo'n "poster" staat :/
Dat is ook deel van de pret, je ziet pas wat het is als je er op een afstandje van staat. Zo wilde ik ook m'n pasfoto bij ons op de plee ophangen, dan kun je niet zien wie het is, tenzij je de deur open laat staan en de plee uitloopt :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

steveman schreef op 23 september 2004 @ 20:45:
[...]

Dat is ook deel van de pret, je ziet pas wat het is als je er op een afstandje van staat. Zo wilde ik ook m'n pasfoto bij ons op de plee ophangen, dan kun je niet zien wie het is, tenzij je de deur open laat staan en de plee uitloopt :)
Hhm... Als je het zo bekijkt is het best een leuk idee ja :)

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
You mean Poster-Printery :)

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

Pagina: 1