Dataline pen pad

Pagina: 1
Acties:

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-04 19:37
Wie heeft er ervaring met die Dataline pen pad die verkrijgbaar is bij de mediamarkt? Zo ja, hoe negatief of positef zijn die ervaringen dan?
Want ik zoek er namelijk 1, en deze zag ik daar staan. Alleen, het schijnt dat bepaalde penpads niet echt goed werken, hapering of trilling. Maar kan iemand me advies geven evt over deze pad?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 09:01

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Het klinkt als een Wacom-achtig bord.

Staat erbij of er batterijen in de pen zitten? Dat kan vrij irritant zijn met natuurlijk vasthouden.
Kun je hem daar uitproberen? Zweef een paar mm boven het plaatje en kijk of je cursor mee blijft gaan. Hij moet wel goed afgesteld zijn.
En hapering of trilling... tja. Het kan zijn dat je schokkerige lijnen krijgt. En die kans is veel hoger dan bij een ech Wacom bord.

Als ik jou was, zou ik doorsparen voor een kleine Wacom.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
koop een wacom. really. graphire3 a6 is niet duur maar werkt errug goed. Ja je hebt voor 1xx euro een a4 trust maar believe me: je hebt liever de graphire3 a6 :p

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-04 19:37
http://www.wacomshop.nl/product.php?SelectProduct=170008

Heb iets gevonden, het is een wacom, dus zal toch wel ok zijn? €29 bij Mediamarkt, alleen kan je het daar niet uitproberen :(...beetje jammer
Maar als iemand deze pad heeft zou ik graag de mening hierover willen horen, want op het net vind je alleen gemengde meningen waar je dus zelf geen conclusie uit kan trekken. En het testen lukt ook niet, of ze verkopen em ergens anders in Rdam