Ervaringen met Linksys WAG54G-EU

Pagina: 1
Acties:

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:54

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
hmm... Ik weet eigenlijk niet of dit topic in IT hoort, maar aangezien het volgens mij een pure HW vraag is, gooi ik 'm hier maar neer.

Ik vroeg me af of er mensen zijn (vast wel) met ervaring betreffende de Linksys WAG54G-EU router + adsl modem? En dan voornamelijk met het KPN netwerk (analoog).

Ik heb al zitten kijken bij google en GoT search, maar daar staan maar weinig (geen) gebruiker ervaringen over de router. De winkel waar ik 'm wil gaan halen zegt dat ze niet zeker weten of het wel met KPN samenwerkt.
Overigens heb ik wel veel commerciele praatjes gezien over het fantastisch de router wel niet is :/

Verder ben ik benieuwd of er een beetje gebruikersvriendelijke software bijzit, aangezien ik geen kei ben met netwerkspul enzo :X

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Verwijderd

ik weet niet of die linksys werkt met kpn adsl..
ik heb zelf ook adsl van kpn en ik heb de E-Tech ADWG01 gekocht.. die werkt in ieder geval perfect.

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 18:21:
ik weet niet of die linksys werkt met kpn adsl..
ik heb zelf ook adsl van kpn en ik heb de E-Tech ADWG01 gekocht.. die werkt in ieder geval perfect.
Is die e-tech.. uhmmm.. een beetje simpel.. (net zoals ik, zeg maar B) )

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoort wel degelijk in IT, OH is voor Overige Hardware, geen dumpbak voor dingen die elders thuishoren...

Move OH -> IT

Oslik blyat! Oslik!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
dion_b schreef op 23 september 2004 @ 23:19:
Hoort wel degelijk in IT, OH is voor Overige Hardware, geen dumpbak voor dingen die elders thuishoren...

Move OH -> IT
Bleek anders niet uit de OH-faq :p

Maar even voor de duidelijkheid.. alle posts over routers/modems/etc dienen dus in IT te staan?