Toon posts:

Chello schrijft teveel af?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik kom er net achter dat mijn arme ouders teveel betalen voor hun chello verbinding...
Ze hebben chello classic (49,95 per maand) maar net klaagde mijn moeder dat dat al een paar maanden 62,?? euro afschrijven...
Ik dacht in eerste instantie dat het gewoon ziekelijk snel gestegen was die prijs maar op de site staat nog steeds 49,95....

Nu wil ik voordat we gaan bellen even weten of meer mensen dit ooit hebben gehad en hoe ze dit hebben opgelost...
Dit is weer zo'n typische chello actie...als dit niet klopt zullen ze het gaan bezuren...

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

http://gathering.tweakers...a%5BxFILTERS%5D=#hitstart

Staan genoeg topics :)

[ Voor 7% gewijzigd door Illegal_Alien op 23-09-2004 17:57 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Misschien een keer de televisie rekening niet betaald? Dan kwakken ze dat bedrag zonder verdere melding op je chello-rekening, onder hem mom van: "je mag geen chello hebben zonder TV te betalen"

Hebben ze bij mij ook gedaan, terwijl de TV-rekening op naam van een andere bewoner staat! En dat dus zonder daar schriftelijk toestemming voor te vragen of het maar te melden ofzo :r

zie: Chello, ineens duurder?

[ Voor 10% gewijzigd door Whuzz op 23-09-2004 18:00 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Alles staat nu op één rekening, klopt dus wel.

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-02 11:33

Steffy

Ayreonaut

:D Haha, lol

Alweer een slachtoffer, ik moet eerlijk zeggen dat ik de wanorde op de Administratie van Kwello niet erg heb gevonden. Wij hebben nooit betaald het eerste jaar, geen aansluitkosten, geen borg maar kregen het wel terug, dat is altijd netjes natuurlijk ;)

Gewoon bellen, dit is wat anders dan niet betalen, teveel betalen is nooit goed

[ Voor 5% gewijzigd door Steffy op 23-09-2004 22:02 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

genoeg mensen die het eerder hebben gehad dus (zie de search);

overigens lost een topic daarover niks op, dit zul je toch echt met de chello admin moeten regelen.

cl0s3d :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.