Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
En weer presteerd Nokia zich goed om een lelijke smartphone te maken ;)

De Nokia 6670

Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/nokia_6670_x01Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/nokia_6670_x02
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/nokia_6670_x03
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/nokia_6670_x04Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/nokia_6670_x05

meer info: http://www.nokia.com/noki...ss/announcement/Nokia6670

Verwijderd

leuk geprobeerd :p

dit is gewoon een lelijke 7610. daar vond ik het juist wel mooi dat je 2 'hoeken' had en de andere 2 mooi rond waren. hier vind ik het echt nergens op lijken. waarschijnlijk komt dat doordat ik het mooier vind met die toetsen ook niet helemaal recht.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Damn die gasten blijven maar phone's poepen!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als die malle punthoekjes nou eens van deze telefoon werden weggelaten...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Cubix schreef op 23 september 2004 @ 18:06:
Als die malle punthoekjes nou eens van deze telefoon werden weggelaten...
precies, als die hoekjes weg waren was ie veel mooier geweest, nu vind ik het maar niets

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Dit is een business versie van de 7610 :

"Nokia has just launched a new Series 60 Symbian OS phone for business, the 6670. It features a megapixel camera, and numeous enhancements for business users over the original 7610"

op http://www.mobileburn.com/index.jsp

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
En ik maar denken dat een 7610 ook een megapixel camera heeft?

Ennuh... ik vind hem wel mooi?!?

Verwijderd

Topicstarter
three2five schreef op 23 september 2004 @ 22:04:
En ik maar denken dat een 7610 ook een megapixel camera heeft?

Ennuh... ik vind hem wel mooi?!?
volgens mij heeft die alleen mp3 output, en dan is eht opeens een nieuwe toestel. Zo is het altijd bij nokia, klein beetje uiterlijk veranderen, 1 ding toevoegen. Voila een nieuwe telefoon.

• Ginz
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 22:20:
[...]

volgens mij heeft die alleen mp3 output, en dan is eht opeens een nieuwe toestel. Zo is het altijd bij nokia, klein beetje uiterlijk veranderen, 1 ding toevoegen. Voila een nieuwe telefoon.
Net zoals:

3650 --> 3660 of
7250 --> 7250i --> 6220 --> 3200 --> 6610i --> 3220 (allemaal dezelfde :X)

Ja, de marketing van Nokia maakt nog steeds gebruik van dezelfde stategie, wat trouwens ook wel eens aan vervanging is omdat het duidelijk is dat Nokia verliest :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:22

Nitai

Live the life you love.

ach als het de 60 series is, dan kunnen tenminste Route en TomTom Mobile draaien erop :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:36
Idd, net mn 7610, alleen met het tobotje van een 6600. Nokia kennende geen launch in Oktober maar een maand of twee later. Jammer :?

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Jek! Ik vind 'm echt lelijk!

Verwijderd

wat zit iedereen nu toch weer te blehhhhhren?

ik vind hem wel tof :)
(niet erg representatief tho, vind telefoons geen kut aan)

Verwijderd

Topicstarter
Ginz schreef op 24 september 2004 @ 09:56:
[...]

Net zoals:

3650 --> 3660 of
7250 --> 7250i --> 6220 --> 3200 --> 6610i --> 3220 (allemaal dezelfde :X)

Ja, de marketing van Nokia maakt nog steeds gebruik van dezelfde stategie, wat trouwens ook wel eens aan vervanging is omdat het duidelijk is dat Nokia verliest :P
toch heb ik liever dat mensen nog nokia kopen >:) , heb ik lekker een ander merk ;)

LIVE PICS: http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/AR.asp?ARI=108252

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 15:32 ]

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 22:20:
[...]

Is dit een 7610 met mp3? dan heb ik alleen nog maar flits nodig en dan heb ik het ultieme toestel!

• Ginz
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 14:37:
[...]

toch heb ik liever dat mensen nog nokia kopen >:) , heb ik lekker een ander merk ;)
:( 8)7 :X

Huh..... ik ben het eindelijk een keer met je eens :?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Ginz schreef op 24 september 2004 @ 17:10:
[...]

:( 8)7 :X

Huh..... ik ben het eindelijk een keer met je eens :?
wtf 8)7

• Stinger666
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 14:37:
[...]

LIVE PICS: http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/AR.asp?ARI=108252
Wees maar blij dat er Nokia is, tenminste fatsoenlijke telefoons met duidelijke menu's en een een lekkere batterijtijd. ;)

Stinger vindt SE ook erg okey hoor! (En rightone_ ook denk ;) )

Sorry lekker offtopic allemaal

[ Voor 4% gewijzigd door Stinger666 op 24-09-2004 19:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Stinger666 schreef op 24 september 2004 @ 19:37:
[...]

Wees maar blij dat er Nokia is, tenminste fatsoenlijke telefoons met duidelijke menu's en een een lekkere batterijtijd. ;)

Stinger vindt SE ook erg okey hoor! (En rightone_ ook denk ;) )

Sorry lekker offtopic allemaal
SE is niet slecht nee ik wil best een p910i hebben, maar elke keer als iemand iets gaat vergelijken zegt die SE, vind ik wel raar.

EDIT: meer live foto's: http://mobil.idnes.cz/mob...okia/Nokia6670040927.html

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 19:45 ]

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:13
net als er een opvolger voor de 3650 kwam met normale knoppen
zoeen is deze ook

• Stinger666
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 19:43:
[...]

SE is niet slecht nee ik wil best een p910i hebben, maar elke keer als iemand iets gaat vergelijken zegt die SE, vind ik wel raar.

EDIT: meer live foto's: http://mobil.idnes.cz/mob...okia/Nokia6670040927.html
offtopic:
No offense maar er valt idd eigenlijk niks te vergelijken met Nokia en dan als vergelijking SE nemen.... idd te betwijfelen, maar Samsung (Een echt vrouwentelefoontjesmerk in mijn ogen), Siemens (met de rare telefoons van ze en die uberlelijke designs), Sendo (no experencie) en Motorola (vage stuff uit de USofA) zijn al helemaal geen vergelijk

Ik hoop dat ze in deze 6670 een fatsoenlijke update hebben doorgevoerd op het menu en de snelheid en bereikbaarheid van de MMC.

Verwijderd

Topicstarter
Stinger666 schreef op 25 september 2004 @ 03:17:
[...]

offtopic:
No offense maar er valt idd eigenlijk niks te vergelijken met Nokia en dan als vergelijking SE nemen.... idd te betwijfelen, maar Samsung (Een echt vrouwentelefoontjesmerk in mijn ogen), Siemens (met de rare telefoons van ze en die uberlelijke designs), Sendo (no experencie) en Motorola (vage stuff uit de USofA) zijn al helemaal geen vergelijk

Ik hoop dat ze in deze 6670 een fatsoenlijke update hebben doorgevoerd op het menu en de snelheid en bereikbaarheid van de MMC.
offtopic:
Dat die telefoons zo zijn, is allemaal jouw mening, dat is geen feit. SE maakt ook lelijke telefoons, ik bedoel die klepjes... Maar daar hoor je jouw niks over. Elke merk maak wel eens een lelijke/slechte telefoons.... (jaaa se ook) dus daarom vind ik het raar dat mensen toch SE vergelijken, zeg dan gewoon de andere merken ipv SE

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Huhhhhh.......... hij is gewoon nu al te koop. :?

http://www.gsmtrack.nl/in...toestel&id=99&doelgroep=1

Hij ziet er toch best goed uit in real life fotos, moet ik zeggen.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/6260/pic11.jpg

• Stinger666
Hij is wel mooier en beter dan de 7610. Hummmm ik ben weer geinteresseerd. Heb nu de S700i van SE maar die heeft een of ander raar zoemetje :S

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:58
wat ik er volgens jou beter aan de 6670 dan de 7610?

• Stinger666
Maite schreef op 20 oktober 2004 @ 12:42:
wat ik er volgens jou beter aan de 6670 dan de 7610?
Daar kan ik nog niet zelf over oordelen, maar Nokia zal de software foutjes en sloomheid en snelkoppelingen en andere kleine probleempjes echt wel hebben verbeterd. En het toetsenbord is echt beter in mijn ogen. Betere layout

• Maite
ja dat is natuurlijk eigen smaak. Ik vind juist de 7610 mooier en met het toetsenbord van de 7610 is echt niks mis mee. Wat de software aangaat ben ik ervan overtuigd dat, als ze foutjes en sloomheid verbeterd hebben, die ook in de volgende firmware update voor de 7610 verwerkt zijn

• Stinger666
Maite schreef op 20 oktober 2004 @ 12:52:
ja dat is natuurlijk eigen smaak. Ik vind juist de 7610 mooier en met het toetsenbord van de 7610 is echt niks mis mee. Wat de software aangaat ben ik ervan overtuigd dat, als ze foutjes en sloomheid verbeterd hebben, die ook in de volgende firmware update voor de 7610 verwerkt zijn
Ik hoop het voor je. Ik heb hem zelf ook gehad en vind de 7610 een prachttelefoon. Kon helaas toch niet helemaal wennen aan het toetsenbord. Soms onprettig met Sms'en. De firmware update moet je dan nog wel gaan halen bij een Nokia Service Center ;)

Ik ben benieuwd wanneer iemand hem heeft en kan vergelijken met een 7610 en dan een leuke review kalkt. In het Nederlands of Engels (En niet in het Tsjechisch zoals op Mobilemania.cz

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:50

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

De hele Nokia 60 series range toestel bevallen me niet...
Het menu wordt zo uitgebreid dat je een half uur bezig bent om een sms in elkaar te zetten (bwvs). Bovendien zijn toestellen tegenwoordig geen telefoons meer maar complete media-circus-apparaten...of je wilt of niet, er worden je een heleboel dingen opgedrongen waar je niet om vraagt (bekend fenomeen in de OS-wereld ;))

* Buzz_Lightyear houdt het liever op de "simpele" 40 series toestellen

An Explanation of l33t Speak

• deuxani
LOL, de wereld staat niet stil he. Ik gebruik mn telefoon idd, naast bellen en smsen, om te emailen, mp3's en radio te luisteren, foto's en filmpjes te maken en series/programma's te bekijken, een vertaalwoordenboek voor tijdens de colleges, navigatiesysteem, Word/PPviewer en editor, PDF viewer, etc. Jaa, de telefoontjes worden steeds uitgebreider, maar de standaardfuncties zijn nog steeds super simpel en door shortcuts kan ik als het ware sneller bij mn inbox komen dan een S40 bezitter. Maar er zijn idd genoeg mensen die niets extra's willen betalen voor functies die ze niet gebruiken (zoals bijvoorbeeld een camera) en daarom maken ze nog steeds low end phones.

Verwijderd

Hou nu op met zo lomp en lelijk zijn! :r

• deuxani
Een review op Mobile Review (in het Russisch ;))

http://www.mobile-review.com/review/nokia-6670.shtml

Verwijderd

hoe zit het met de mp3 functie van de 6670?
als die beter is dan van de 7610 (dus WEL 2 oordopjes) dan word dit mn nieuwe foon :)
voor de rest is ie hetzelfde als de 7610 he, op een paar mini puntjes na... en het UITERLIJK :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2004 @ 15:52:
hoe zit het met de mp3 functie van de 6670?
als die beter is dan van de 7610 (dus WEL 2 oordopjes) dan word dit mn nieuwe foon :)
voor de rest is ie hetzelfde als de 7610 he, op een paar mini puntjes na... en het UITERLIJK :P
Ik zat met het zelfde probleem, ik heb via nokia.nl de nokia helpdesk gebeld en die zeiden dat er standaard een mono headset bij geleverd word maar je kan er wel gewoon een stereo headset op aansluiten en de telefoon ondersteund ook gewoon stereo mp3.

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-11 18:09

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Ik ben benieuwd wanneer nokia echt mooie schermen gaat plaatsen in hun toestellen. Ik vind het tot nu toe nog niet zoveel soeps.
Misschien is het bij deze beter maar vind tot nu toe niet overtuigen. Heb altijd nokia gehad maar heb nu SE 700i en dat scherm is gewoon geweldig. Als nokia ook die kwaliteit schermen eens gaat gebruiken zou dat voor mij al een hele stap vooruit zijn. Qua design vind ik deze telefoon wel ok, in ieder geval beter dan wat ze (over het algemeen) de laatste tijd gepresteerd hebben ;)

Verwijderd

three2five schreef op vrijdag 24 september 2004 @ 17:00:
[...]

Is dit een 7610 met mp3? dan heb ik alleen nog maar flits nodig en dan heb ik het ultieme toestel!
En die flits is er dus:
http://www.nokia.com/nokia/0,,58974,00.html

http://www.nokia.com/Base...Files/pd_2_06_350x303.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 23:15 ]

• Maite
Voor de duidelijkheid:

De 7610 heeft mp3 maar alleen mono en geen stereo. En dit is bij de 6670 precies hetzelfde (ook zegt de Nokia Helpdesk iets anders). Er is echt geen verschil behalve het uiterlijke en dat er op de 6670 andere applicaties voor-geïnstalleerd zijn. Zoals Netfront browser in plaats van Opera.

De 6670 is dus niks anders dan de 7610 in een ander jasje (dus geen stereo)

Verwijderd

Ik heb gisteren de nokia 6670 gezien.

Hij is wat lichter dan de 7610 en wat mooier.

Hij ziet er ook gruwelijk uit.

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:40

Matjan

:D

Het verschil???

Geen Verschil zal je bedoelen!!!!!

Het verschil zou volgens de specificaties zijn dat de 6710 een Megapixelcamera zou hebben en de 6670 een 1,3 Megapixelcamera...

Verder ondersteunt de 6670 sommige windows toepassingen zoals het lezen van PDF-files en een internetbrowser...

Hmmm...
Zal je dat ook gebruiken??

Schiedam | 4050 Wp ZZO

• Maite
ik weet niet waar je de informatie vandaan heb dat de 6670 een 1,3 megapixelcamera heeft. Volgens de nokia site heeft hij net als de 7610 een 1 megapixel camera.

Het lezen van PDF-files zit in de internetbrowser netfront 3.2, (deze applicatie is los te koop voor euro 9,90) en is de vervanger van de bij de 7610 geleverde Opera browser.

En ja, ik gebruik de netfront browser dagelijks op mijn 7610, om bijvoorbeeld dit forum te lezen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Maite op 17-11-2004 12:10 ]

Verwijderd

Net het toestel in mijn handen gehad. Wat me opvalt is de snelheid van het menu. Veel sneller dan bijvoorbeeld een 7610 en een 6600. Alleen het opstarten blijft nog als van ouds. Voor de rest een mooi toestel!

• Rimshim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11 12:06
Vond gister een mooie uitgerbreide review . Wel erg jammer van het ontbreken van de stereo functie. Denken jullie dat deze foon sneller in prijs zal dalen als de 7610?

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Rimshim schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:48:
Vond gister een mooie uitgerbreide review . Wel erg jammer van het ontbreken van de stereo functie. Denken jullie dat deze foon sneller in prijs zal dalen als de 7610?
Vandaag met de 6670 (blauw) gespeeld en ik moet zeggen dat ie wel erg strak is in real life. Veel cooler als de foto's die over het net zwerven. Vond het eerst niks maar nu wil ik 'm wel hebben. Even wachten tot de 6630 uit is en dan de UI vergelijken. Als het om de looks gaat dan wint de 6670 vind ik.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

Ik vind hem maar een beetje hetzelfde als de 6600(me vorige mobiele poepdoos) alleen sneller, beter en lelijker.
En de foto kwaliteit is redelijk goed.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/l.mahdar/GoT/6670foto.jpg

Zoiets dus :Z

Zodra er weer een mooie uitkomt koop ik die, dit ziet er niet uit natuurlijk :r

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:11

r_kluft

Hmmmmmm

Is er nu niemand die dit toestel al heeft ??
Zit er hard aan te denken om dit toestel volgende maand aan te schaffen.

Iemand ervaringen ??

Verwijderd

r_kluft schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:09:
Is er nu niemand die dit toestel al heeft ??
Zit er hard aan te denken om dit toestel volgende maand aan te schaffen.

Iemand ervaringen ??
Heb de 6670nu bijna 2 maanden in bezit. Hiervoor had ik de 7650 (ook symbian).
Net, sjiek toestel. Handzaam (maar ja 7650 gewend ;) ). Is qua bediening snel genoeg (menu's e.d.). Scherm is extreem helder en scherp, top. De toetsen zijn klein, maar went snel.
Goed geluid, ook van de handsfree (hoog volume moelijk).

Wordt veel software bijgeleverd. Lifeblog (versie 1.5 inmiddels) is leuke software, maar is niet gratis. Je kan 200 item's importeren (foto's sms enz.), daarna moet je registreren en betalen ;(
Geen games meegeleverd ;(. Maar deze kan je zo van de nokia site afhalen. Of even kijken bij www.zedge.no.
Met de (gratis op de nokia site) theme studio kan je eigen themes maken.

Ook usb kabeltje wordt meegeleverd ;)
Bluetooth met plantronics headsetje werkt ook perfect.

Goede camera, en aardige video. Batterij gaat redelijke tijd mee (3 dagen bij gemiddeld gebruik).

Al me al, heel tevreden met de 6670.

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 22:56

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik heb de 6670 nu net een weekje en ben om eerlijk te zijn erg tevreden met dit toestel. Heb al een aantal progjes er op gezet en was daar dan ook erg blij mee.

Vandaag wilde ik echter een mms aan iemand sturen maar nu kom ik heel dat menu niet in. De instellingen(van T-mobile) heb ik erop staan en geinstalleerd. Als ik nieuw bericht kies en dan kies voor multimediabericht doet hij niks. Nu heb ik een vriend vanmij een mms aan mij laten sturen en daar krijg ik niks van te zien. Mijn Gprs springt niet maar ook krijg ik geen normaal smsbericht dat er een bericht voorme is bij T-mobile. Her opstarten helpt ook niet.

Als ik via de instellingen er probeer te komen blijkt dat ik ook daar de map van multimediaberichten niet in kan. heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt met deze telefoon of een andere serie 60 toestel?

Ik zit te denken om naar een nokia servicepoint toe te gaan en daar opnieuw de software er op te laten zetten.mijn huidige versie is v 4.0437.4 15-09-04 RH-67

Bennie gek, ben een koe!

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-11 20:08

voz

De echte kenner

Ik heb ook net een 6670 en de eerste indruk is zeer goed. Hij is lekker snel, goede navigatie en lekker customizable. Het enige nadeel vind ik de onderste toetsjes, die zijn een beetje lastig te bedienen. Het cameraatje is voor een phonecam zeer goed. het design vind ik wel oke alleen jammer van die rare hoekjes... ook de package is zeer compleet met datakabel, headsetje, en extra geheugen, 64mb is ruim voldoende om veel apps op te zetten.

Systeemspecs
PV Installatie

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:26:
[...]

Heb de 6670nu bijna 2 maanden in bezit. Hiervoor had ik de 7650 (ook symbian).
Net, sjiek toestel. Handzaam (maar ja 7650 gewend ;) ). Is qua bediening snel genoeg (menu's e.d.). Scherm is extreem helder en scherp, top. De toetsen zijn klein, maar went snel.
Goed geluid, ook van de handsfree (hoog volume moelijk).

Wordt veel software bijgeleverd. Lifeblog (versie 1.5 inmiddels) is leuke software, maar is niet gratis. Je kan 200 item's importeren (foto's sms enz.), daarna moet je registreren en betalen ;(
Geen games meegeleverd ;(. Maar deze kan je zo van de nokia site afhalen. Of even kijken bij www.zedge.no.
Met de (gratis op de nokia site) theme studio kan je eigen themes maken.

Ook usb kabeltje wordt meegeleverd ;)
Bluetooth met plantronics headsetje werkt ook perfect.

Goede camera, en aardige video. Batterij gaat redelijke tijd mee (3 dagen bij gemiddeld gebruik).

Al me al, heel tevreden met de 6670.
Site voor goede applicaties:
www.symbianware.com
www.handango.com

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 20:08 ]

Verwijderd

Iemand misschien een idee hoe ik de nokia startup sound en "handjes film" kan wijzigen??

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
wrom zetten ze geen radio in zulke telefoontjes?... (die van nokia dan!)

Verwijderd

Iemand van de bezitters die al ergenissen ontdekt heeft?

Toetsen lijken me vrij irritant(stond ook op mobique.com).. bij smsen enzo kan ik me voorstellen dat de toetsen te hard / klein zijn?

Bij t for telecom hebben ze alleen de witte(wel maar 50€ bij orange 32.50 12mnd).
is er nog een winkel waar je hem voor een relatief lage prijs kunt krijgen?(Phonehouse, belcompany en gsmhuis zijn allemaal rete duur).

Verwijderd

Heeft er iemand al een bureaulader voor deze telefoon gevonden?

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-11 20:08

voz

De echte kenner

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:33:

Toetsen lijken me vrij irritant(stond ook op mobique.com).. bij smsen enzo kan ik me voorstellen dat de toetsen te hard / klein zijn?
Alleen de onderste rij is wat lastig te bereiken, maar dat went snel genoeg, ook met mijn grote handen gaat het nu prima. De toetsen zijn zeker niet te hard, ik vind ze wel prettig werken. Verdere ergernissen heb ik nog niet ontdekt, behalve dat de batterij wat snel leeg gaat (2 dagen tov 10 met 6310i), maar dat wist ik van tevoren.

Systeemspecs
PV Installatie

Verwijderd

past het nokia 7610 frontje ook op die van de 6670??

Verwijderd

Ter info, voor mensen die net zoals ik oxygen in combinatie met de 6670 willen gebruiken:
http://www.oxygenphoneman...ew=&sb=&o=&fpart=all&vc=1

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 23:43 ]

Verwijderd

Ik heb me vandaag de 6670 ook besteld... incl route 66 en een bluetooth adaptortje..
Zal nog wel even laten weten hoe dat hij bevalt..

GR.
Arent

Verwijderd

Welke geheugenkaartjes kunnen er in de 6670... Hoorde iets over dual voltage geheugen ?

GR.
Arent

• Maite
de gewone rs mmc kaarten. De dual voltage kaartjes zijn voor de 6630, gelukkig

Verwijderd

Oke thanks...

Heb het toestel zonet Lees 17:45 opgehaald...
Net ff met route 66 bezig geweest...
Ik vind het super... en absoltuuuuuuut niet traag.

Alleen moet k wel ff met me nw phone heen,,, heeft een dooie pixel in t scherm zitten..

Gr.
Arent

Verwijderd

Vandaag weer terug gebracht... Wel ff beetje zeuren, maar er is een nw. voor mij besteld..

Maar nu iets anders... Symbian programma's kunnen natuurlijk op de gsm...
Maar is er ook een soort emulator voor Windows voor te krijgen ??
Kan je de programma's op je pc proberen voordat je ze op je gsm zet en hem hierbij evt. sloopt.

GR.
Arent

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:08:
Vandaag weer terug gebracht... Wel ff beetje zeuren, maar er is een nw. voor mij besteld..

Maar nu iets anders... Symbian programma's kunnen natuurlijk op de gsm...
Maar is er ook een soort emulator voor Windows voor te krijgen ??
Kan je de programma's op je pc proberen voordat je ze op je gsm zet en hem hierbij evt. sloopt.

GR.
Arent
Interessant, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Verwijderd

Kan deze gsm ook videotones aan?
Op diverse sites staat van wel, maar ik gan ze er echter niet op krijgen..
Kan ze alleen maar afspelen via de player zelf in de gsm, echter niet via de inkomede oproep.

Gr.
Arent

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:10:
Kan deze gsm ook videotones aan?
Op diverse sites staat van wel, maar ik gan ze er echter niet op krijgen..
Kan ze alleen maar afspelen via de player zelf in de gsm, echter niet via de inkomede oproep.

Gr.
Arent
Probeer eens een videotone in de map tonen te zetten dat zou moeten werken (deze map staat in je telefoon geheugen niet op je MMC).

Heeft iemand een idee hoe ik achter de knop favoriten wat anders krijg? nevermind

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:33:

Bij t for telecom hebben ze alleen de witte(wel maar 50€ bij orange 32.50 12mnd).
is er nog een winkel waar je hem voor een relatief lage prijs kunt krijgen?(Phonehouse, belcompany en gsmhuis zijn allemaal rete duur).
phonehouse heeft laagste toestelprijs garantie dus ! Als je kan aantonen dat hij bij 'n andere winkel goekoper is krijg je 'm van hun voor 'n nog lagere prijs. Voor de voorwaarden moet je ff naar de winkel!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11 15:05
Daar zitten altijd voorwaarden aan vast telefoonwinkels zullen nooit met de prijzen mee gaan die je op internet vind...puur alleen van andere telefoonwinkels die je ook daadwerkelijk ken bezoeken :+

Verwijderd

www.2call.nl heb ik goeie ervaringen mee, en de prijs is ook heel laag.
Daar heb ik mijn 6670 BTW ook vandaan.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 16:47 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Kan iemand mij uitleggen hoe de datakabel goed te installeren?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:31:
Kan iemand mij uitleggen hoe de datakabel goed te installeren?
Dmv de bijgeleverde cd. Werkt meteen.

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:54:
[...]

Dmv de bijgeleverde cd. Werkt meteen.
hij zegt dat ik iets van 'n licentie niet heb ofzo?

EDIT: Dit staat op nieuwemobiel.nl
Office ondersteuning
Excel bestanden
Powerpoint bestanden
Word bestanden

Windows ondersteuning
PDF bestanden
Extra: Netfront internet browser met PDF ondersteuning is meegeleverd

maar .pps (dus powerpoint?) bestanden leestie niet of half scheef en wat is dat Netfront blabla voor PDF-files, moet je dat weer appart installeren voordat je PDF files kan bekijken?

[ Voor 51% gewijzigd door CLB op 15-03-2005 22:00 ]

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:58:
[...]

hij zegt dat ik iets van 'n licentie niet heb ofzo?

EDIT: Dit staat op nieuwemobiel.nl
Office ondersteuning
Excel bestanden
Powerpoint bestanden
Word bestanden

Windows ondersteuning
PDF bestanden
Extra: Netfront internet browser met PDF ondersteuning is meegeleverd

maar .pps (dus powerpoint?) bestanden leestie niet of half scheef en wat is dat Netfront blabla voor PDF-files, moet je dat weer appart installeren voordat je PDF files kan bekijken?
Als ik eerlijk ben, weet ik niet waar je het over hebt. Eerst heb je het over een kabel en nu over een website. Aub beter uitleggen wat je aan het doen bent, en wat het probleem is. :?

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 23:00:
[...]

Als ik eerlijk ben, weet ik niet waar je het over hebt. Eerst heb je het over een kabel en nu over een website. Aub beter uitleggen wat je aan het doen bent, en wat het probleem is. :?
Tsjaa is idd scheef! Mijn excuses!

Als ik de datakabel dus wil installeren mbv de meegeleverde cd-rom geeftie een melding dat ik een of andere licentie niet heb en dat ik de datakabel dus niet kan installeren :?

M'n tweede vraagje was: op nieuwemobiel.nl staat dattie documenten af kan lezen en excel bestanden + powerpoint en PDF files. Word-documenten zie ik allemaal perfect op m'n 6670 (excel nog niet geprobeerd) Maar powerpoint (is toch .pps) bestanden speeltie niet en .pdf files ook niet!? Op die nieuwemobiel.nl stond: Extra: Netfront internet browser met PDF ondersteuning is meegeleverd en nu wil ik weten of ik eerst iets moet installeren om powerpoint en PDF-files te kunnen lezen op m'n 6670???

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 16-03-2005 14:26 ]

Verwijderd

hallo

ik heb een 6670, maar weet iemand of het ook mogelijk is om je op losse mmc kaart opgeslagen MP3's als beltoon in te stellen via: menu --> contactpersonen --> "geselecteerd persoon" --> beltoon...?

zo ja.. leg ff uit plz

want ik kan per persoon geen beltoon toewijzen die op mn geheugenkaart staan. Wel uit de map van mn C: (van de tel.)

thx

Verwijderd

ow en btw... je kan quickoffice krijgen voor je mobiel, das een pakket van:

- Word
- Excel
- Powerpoint

maar dan voor je telefoon ;)
werkt wel grappig excel is vooral handig vind ik zelf.

wat bertreft .PDF, ik denk dat er ook zon versie van adobe is te krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 00:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 00:24:
hallo

ik heb een 6670, maar weet iemand of het ook mogelijk is om je op losse mmc kaart opgeslagen MP3's als beltoon in te stellen via: menu --> contactpersonen --> "geselecteerd persoon" --> beltoon...?

zo ja.. leg ff uit plz

want ik kan per persoon geen beltoon toewijzen die op mn geheugenkaart staan. Wel uit de map van mn C: (van de tel.)

thx
Boekje lezen, en in de goede map op de kaart zetten. Werkt gewoon.

Verwijderd

Dat van die videotone heb ik geprobeerd... Maar weet het bestandstype van een videotone niet.

Heb het geprobeerd met die cameraformaten 3gp ?? en met mp4.

Bijde deden ze het niet als beltoon.
En dan heb ik verschillende mappen geprobeerd.

GR.
Arent

Verwijderd

der is een videotone player uit voor de s60 series.... :)

de movies hebben de 3gp.extension en mpeg werk ookt fijn :)

alleen je moet wel de ringtone instellen als : video ringtone ...

http://my-symbian.com/765...ns.php?fldAuto=1244&faq=4

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-10 13:43

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Een kleine howto voor mensen die net als ik de Nokia 6670 via een Linux machine willen laten internetten.
  • Installeer BlueZ en ppp
  • Configureer het en pas de volgende bestanden aan:
    Zorg dat in /etc/bluetooth/hcid.conf in ieder geval staat:
    code:
    1
    2
    3

security auto;
    auth enable;
    encrypt enable;

Verander /etc/bluetooth/pin naar je pincode.
    Zet in /etc/bluetooth/rfcomm.conf het volgende:
    code:
    1
    2
    3
    4
    5
    6

rfcomm0 {
            bind yes;
            device <mac adres van je mobiel bluetooth>;
            channel 14;
            comment "BlueZ";
    }
  • Stop en start bluetooth.
  • Maak een file /etc/ppp/peers/dun en zet daarin:
    code:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7

460800
    debug
    192.168.1.1:192.168.1.2
    ms-dns <dnsserver van je provider>
    lock
    crtscts
    noauth
  • Voer de volgende regels uit:
    code:
    1
    2
    3
    4
    5

mknod /dev/ppp c 108 0
    iptables --flush
    echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
    iptables -t nat -A POSTROUTING -s 192.168.1.0/24 -j MASQUERADE
    dund --encrypt --listen --persist call dun
  • Nu mag je je telefoon gaan configureren.
  • Start hiermee door onder Connecties->Bluetooth bluetooth aan te zetten. Ga met pijltje naar rechts naar het Gekoppelde apparaten/Paired Devices scherm. Maak een nieuw paired device en probeer om je PC te vinden. Zet de verbinding ook op Geautoriseerd.
  • Ga vervolgens naar Instellingen->Verbinding->Toegangspunten en maak een nieuw toegangspunt met de volgende waarden:
    code:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10

Naam: Bt
    Datatransport: Data oproep
    Inbelnummer: 0000
    Gebruikersnaam: Geen
    Vraag om wachtwoord: Nee
    Wachtwoord: Leeg
    Verificatie: Beveiligd
    Homepage: Geen
    Dataoproep: Analoog
    Max. Snelheid: Automatisch
  • Ga nu naar Opties->Geavanceerde Instellingen en zet PPP compressie op aan.
  • Download en installeer GnuBOX (van http://gnubox.dnsalias.org/gnubox/gnubox_6670.sis)
  • In GnuBOX ga naar Opties->Install->Auto Set Modem ID
  • Ga naar Opties->Install->Create Records
  • Ga uit GnuBOX
  • Open GnuBOX weer en ga naar Opties->1box Phone en sluit GnuBOX
  • Open GnuBOX en ga naar Opties->2Box Bluetooth->LAN Access Server
  • Test de verbinding met Opties->Debug->Bring IF UP
    Als deze test goed is verlopen dan kun je in elke willekeurige internet applicatie verbinding maken door de verbinding Bt te kiezen.
Geweldige foon dit! :P

Succes iedereen!

[ Voor 3% gewijzigd door DGTL_Magician op 23-05-2005 09:49 ]

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Verwijderd

Ik heb vandaag (zondag) de nokia 6670 + route 66 gekocht. Ik krijg alleen de route 66 niet aan de praat. Het lijkt ook wel alsof de route 66 mmc kaart op 1,5 mb na (van de 128mb)leeg is. Hebben meer mensen hier last van gehad??????? ;(

Verwijderd

Vandaag nieuwe MMC kaart gehad in de winkel en het werkt nu prima!!!!

• Gorgelmuil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09 09:23
Zijn er hier mensen die hun 6670 in combinatie met hun Mac gebruiken, of mensen die mij kunnen vertellen hoe je een bestandje uit je telefoon kunt halen die er niet hoort?

Probleem:
Om je nokia te kunnen syncen heb je een tooltje op je telefoon nodig (iSync config). OS X installeert dat progje op je telefoon.

Na wat syncproblemen heb ik die tool verwijderd uit mn telefoon, maar hier is wat mis gegaan. Als ik mn telefoon opnieuw opstart, dan geeft hij de melding: "Unable to start lbtrackerobs. Application may need to be removed."
Nou ik het leuke dat dit programma, of een ander programma wat hier enigsins te maken mee zou kunnen hebben, niet in de lijst van programma's staat en dus ook niet te removen is...

Iemand een suggestie? :)

Grs Arno

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 13:23

DancePlaza

ninja

DGTL_Magician schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:21:
Een kleine howto voor mensen die net als ik de Nokia 6670 via een Linux machine willen laten internetten.
Hier een howto voor degene die hun 6670 via hun windows bak willen laten internette!

http://gnubox.dnsalias.org/gnubox/gnubox7610schuontut.pdf

Van het kastje naar de muur lopen...

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Af en toe is het net of de programma's in het geheugen blijven draaien, omdat ie af en toe wat traag is.
Want als ik bijvoorbeeld weer terug naar tomtom ga dan gaat ie gelijk naar waar ik de vorige keer was (dus als ik het niet echt heb afgesloten, maar gewoon op de rode knop heb gedrukt zodat je naar het hoofdscherm gaat).
Kun je dat op een of andere manier controleren of er nog iets draait in het geheugen en eventueel wissen?

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Doublehomme schreef op zondag 31 juli 2005 @ 16:54:
Af en toe is het net of de programma's in het geheugen blijven draaien, omdat ie af en toe wat traag is.
Want als ik bijvoorbeeld weer terug naar tomtom ga dan gaat ie gelijk naar waar ik de vorige keer was (dus als ik het niet echt heb afgesloten, maar gewoon op de rode knop heb gedrukt zodat je naar het hoofdscherm gaat).
Kun je dat op een of andere manier controleren of er nog iets draait in het geheugen en eventueel wissen?
als je die menu knop ingedrukt houd.. zie je links boven allee applicaties die je hebt draaien :D

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
damn idd :P
en dan op C drukken om ze af te sluiten, bedankt :)

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

13828 Transcend 512MB RS-MMC Reduces size + adapter 60 € 33,00

via http://www.interngeheugen.com/prodlijst.odb?sortgroep=STD045

zal deze gaan werken in me 6670?

• Tijgert
  • Laatst online: 23-11 11:53

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik lees steeds tegenstrijdige berichten dat hij of wel of niet Dual Voltage MMC moet hebben.

wat is het nou? :?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
je moet gewoon rs mmc hebben dan werkt het perfect...

• Faure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 18:44

Faure

Ja!

Ik heb vandaag dan eindelijk mijn zilveren Nokia 6670 binnen (besteld via www.belbeter.nl).

De telefoon zelf werkt perfect, het synchroniseren met Outlook oid ook.
Maar, zodra ik bestanden wil overzetten gaat hij Explorer gebruiken en op een of andere manier loopt die bij mij dan opeens heel traag. CPU gebruik is meteen 100% en ik moet zo'n 5 tot 10 minuten wachten voor ik de mappen op mijn geheugenkaart en/of telefoon zie. Zodra ik dan iets doe, bijv een map openen of een bestand er naar toe slepen gebeurt hetzelfde. Zo is het natuurlijk geen pretje om even een mp3tje erop te zetten , of de vakantiekiekjes naar je laptop/pc te laden.

Is dit een bekend probleem? Of komt dit omdat ik misschien een te trage pc heb? (laptop: amd sempron 3000+, 512 ddr@2700, 60gb hdd@4200rpm) Komt het door de datakabel? Of is windows explorer gewoon zo slecht hiermee?

Zijn hier oplossingen voor? Bijv een andere 'browser' gebruiken? (de nokia suite opent steevast een nieuw windows explorer venster).

edit:

inmiddels geprobeerd op een tweede pc, waar het vlekkeloos werkt. ik heb niets bijzonders gedaan of anders. deze beschikt echter over usb2.0 en me laptop over 1.1 (heeft wel 2.0 poorten maar op een of andere manier willen die maar niet als 2.0 herkent worden). misschien dat het daar iets mee te maken kan hebben?

elke hulp zou welkom zijn, aangezien het bedoelt was om voornamelijk icm. met de laptop te gebruiken

[ Voor 19% gewijzigd door Faure op 10-11-2005 05:10 ]

Assumption is the mother of all failures

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-11 09:20
Ik heb hem nu ook en vindt het een geweldige telefoon. het is een verbetering ten opzichte van mn 3 jaar oude 6310i. en heb mn baas eindelijk zo ver gekregen.

weet iemand welke carhouder het meest geschikt is voor deze telefoon?

Advanced sheep-counting strategies

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Ik heb op mijn nokia 6670 een achtergrondfoto welke ik op mijn pc wil zetten. Nu is het probleem dat de originele foto gewist is, en dus alleen nog als achtergrond te bezichtigen is. Ik heb FExplorer, maar heb de foto nog niet kunnen vinden.

Is het mogelijk de foto eruit te halen en als jpg weer op mijn pc te zetten, zo ja, hoe is dit mogelijk?

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Heeft er iemand misschien een oplossing voor, mijn 6670 gaat er bijna uit en die achtergrond wil ik graag bewaren.
Pagina: 1