Geforce 2 MX tvout....

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Hoi,

heb nogal wat probs gehad met me g400 DH dus die doe'k weg en wil een MX met tv-out...

Nou zijn der de wereld van die dingen... welke bevalt jullie goed? en hoe zit het met overklokken?

maw.. wat ervaringen

• Capo
  • Niet online
Hej..

ik ga voor deze

www.gainward.com/products/geforce2mxgold.htm

Als ik hem morgen nog kon halen in de omg. van Eindhoven/tilburg/roermond dat deed ik het maar ik ben er bang voor.

alleen jammer dattie 32mb heeft en geen 64mb.

Zie geforce2 vs geforce1 voor leuke dingen zoals links etc.

Verwijderd

Ja ga zeker weten voor de Gainward (cardexpert) het is echt een top kaartje met zeer goede actieve voeding en een topkwaliteit tvout en twinview

Verwijderd

ik heb een gf2mx van asus (v7100T) met tv-out dus.
kmoet zeggen dat ik heel tevreden ben.
de tv out is goed genoeg, qua framerate mag ik ook niet klagen.
overklokken lukt wel standaard maar ik zou er wel een koeler opgooien dan kan je wat verder. die van mij gaat toch een beetje janken op een gegeven moment. (moet er zelf ook nog een kopen)
en het mooiste is de prijs , voor 400 piek is ie wel te vinden.
ik raad um dus wel aan!

Verwijderd

Ik heb een asus 7100 en vindt TV-out tegen vallen. Mijn s3 virge van 50 piek hed beter beeld op de TV out. Ik had gehoordt dat het kaartje van msi de beste TV out had en hij is nog goedkoper ook.

Verwijderd

Gainward!!!!!!

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Yup, da's die.

De Gainward is de beste, want die heeft 5.5ns seconden geheugen, terwijl de meeste andere kaarten 6ns geheugen hebben. De Hercules Prophet MX Retail versie is de enige andere die ik ken met 5.5ns geheugen.

En hij heeft ook nog eens Dualhead :)

• Capo
  • Niet online
ik ga hem nu halen :)

g400 for sale :)

TEAB
Pagina: 1