Nog ergens volledig trial bike basic online te vinden? "2e"

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• Tuglio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 10:02
In de vorige topic ging al te snel een slotje op.
Ik heb inderdaad gezocht via google, maar online kom ik nergens volledige versie tegen.

De www.elastomania.com hab ik al maar vind trial.exe stoerder.

Linkje http://www.softpile.com/Games/Sports/Download_33197_1.html is op het spel offline te spelen.. en wil je meer dan practise moet je dokken.

Heeft iemand voor mij een links je waar je de volledige Trial Bike Basic online kan spellen..

Tekst vorige topic:
Ola,

Flinke tijd geleden zwaar verslaafd geweest aan trial bike basic. Leuk online spelletje en je heb java nodig.

Weet iemand nog misschien waar het volledige spelletje te spelen is.

Bedankt.

Nogmaals bedankt.

Verwijderd

Trial? Je bedoeld een 2D zicht van een BMX fietsje die je moest besturen, en over rotsen heen enzo?
Ken ik wel..Ben er erg verslaaft aan geweest. Hij stond vroegah op www.spele.nl, maar geen idee of ie daar nog leeft :)

• Tuglio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 10:02
Die bedoel ik inderdaad :) ... ik wil weer verslaafd raken... op de site die je door heb gegeven staat i inderdaad niet meer op :(

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
www.miniclip.com, staat de trial basic en pro op. verandert soms van level die trial basic.

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb wel een link, maar weet niet of het mag. Dacht dat het copyright protected was.

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:17
Snow_King schreef op 23 september 2004 @ 19:09:
Ik heb wel een link, maar weet niet of het mag. Dacht dat het copyright protected was.
ik denk, maar weet het niet zeker, dat het mag omdat het hier om een 'basic' uitvoering gaat

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Sja dat is idd zo, hij is ook van veel websites afgehaald. Gelukkig was er ook een offline versie.

;)

System specs

Verwijderd

Ik zie net trial bike bundel staan op de site :) Zullen dat alle trialversies in 1 zijn?

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik waag het er gewoon niet op, jullie googlen maar :P

Verwijderd

Nu begint het opeens een stuk dubieuzer te worden.

Ten eerste. Het kan natuurlijk goed gebeuren dat ik een topic te vroeg dichtgooi. Echter is het dan niet de bedoeling dat je op eigen initatief zomaar weer een topic opent, maar dat je me even aanspreekt op IRC/ICQ/MSN of dat je een mailtje m'n richting opstuurt.

Ten tweede, je hebt helemaal gelijk met "en wil je meer dan practise moet je dokken.". Zo werkt het vaker. Het is dan ook niet de bedoeling dat je hier om een volledige versie van het spel gaat vragen, want dat is illegaal.

Dit topic gaat ook weer gewoon dicht, en dan niet alleen om punt 1 :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.