Hoe lang duurt ADSL aanvraag via XS4ALL??

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 16:28
Hallo,
Ik heb net ADSL(MxStream) aangevraagd via XS4ALL :), is er iemand die weet hoe lang die aanvraag ongeveer duurt?
Ik kan niet wachten namelijk.:(

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:52
Gebruik ff de search gebruiken. Is al een paar keer voorbij gekomen..

Maaruh, ik plm 3-4 weken.

Verwijderd

Als je toevallig in Den Haag woont, dan kan het nog wel ff duren.

Ik sta zelf al nl al een maand in de wacht :(:(

Vriend van mij heeft het direct bij de primafoon bestelt, dat is wel het beste, dan ligt je aanvraag direct bij KPN. Nu gaat het eerst naar xs4all en dan ligt het 4 dagen later pas bij de KPN.
Hij had het dus ook al in 2 weken. Maar normaal zou je binnen 21 dagen aangesloten moeten zijn.
Ik neem aan dat je een doe-het-zelf pakket hebt besteld, anders moet je wachten tot de monteur tijd heeft.

Owja en xs4all's IP adressen waren een tijdje geleden op, maar dat zal nu wel voorbij zijn...

Als je wilt weten hoe het zit met je aanvraag kan je het beste de KPN gewoon bellen :

0204846633

Zo kwam ik er ook achter dat ik in de wacht stond, na 2 weken niets van de KPN/xs4all gehoord te hebben :(

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Ja, met xs4all kun je lachen, eerst duurt het en duurt het, dan krijge je een grote doos met ADSL spul, dat je heel strak tegen de muur aan klust, en is het grote moment daar, inloggen op start.mxstream.nl en ja hoor hij doet het, ik log vervolgens in bij xs4all en huppekee WEG data stroom. Xs4all : ja das een fout van de router van KPN daar doen wij niks aan. KPN : ja, da's een fout in de router van XS4all, daar kunnen we niks aan doen. |:( |:(

Heb ik gvd krom gelegen voor die meuk en me suf gebeld naar alle xs4all en kpn help order en nogwat desken, is de oplossing "voorlopig nog niet in zicht en we kunnen op dit moment geen datum voorspellen wanneer het opgelost zou moeten zijn", het lijkt GVD wel of ik Cistron heb. :r :r

• Crusader
  • Laatst online: 23:20

Crusader

Arc Nature

Waar woon je zeef? Dan weet ik of ik dezelfde problemen kan verwachten... ;)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Ik heb het 14 dec aangevraagt en kreeg 23 dec bericht van KPN dat test was geslaagt en dat ik binnen 3 weken het zakie opgestuurd ou krijgen (Doe-het-zelf)

Dus als het allemaal klopt max 4 weken. Maar eerst zien dan geloven :)

• Crusader
  • Laatst online: 23:20

Crusader

Arc Nature

Heee, shit, da's niet leuk meer :(
Ik heb het 12 december aangevraagd maar nog steeds geen antwoord van de KPN gehad. Per brief dan.
Aangezien ik bij de KPN gedetacheerd zit, zit ik wat dichter bij het vuur en hebben ze me verteld dat er een achterstand is opgelopen. In de eerste brief van de KPN zeggen ze dat je binnen 4 werkdagen antwoord krijgt of de technische test positief is. Maak van die 4 werkdagen maar 10 werkdagen.
Helaas heb ik nog steeds niets gehoord :(

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Ik had tussen door wel ffies gebeld, hof ze me wilde laten weten als de test geslaagd was zodat ik me chello abbo einde december kon opzeggen. Maar denk niet dat dat iets uit gehaald heeft :)

Verwijderd

Ik had het van aanvraag tot ingebruikname allemaal binnen 3 en een 1/2 week. Ben overigens zeer tevreden. Kabels had ik allemaal al getrokken in huis. dus was kwestie van pluggen configgen en klaar de lucht DEO van die bezorgen was nog maar net opgetrokken of ik was al on-line. Het kan dus ook goed gaan B-)

• zeef
  • Laatst online: 13-08 07:28
Nou, ik woon in Leiden in 2311 en hij doet het &)#@)($#&)@#)_ nog steeds niet !

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:52
Op dinsdag 02 januari 2001 07:20 schreef zeef het volgende:
Nou, ik woon in Leiden in 2311 en hij doet het &)#@)($#&)@#)_ nog steeds niet !
Uhm.. Ik zit ook in 2311 en heb het wel al. Al 2 tot 3 weken ofzow. :?
Pagina: 1