Toon posts:

Office 2003 Uiterlijk

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een week OFFICE 2003. Maar vandaag kwam ik er achter dat bij mij de nieuwe WEERGAVE niet fuctioneerd. Het ziet er nu nog bijna zo uit als OFFICE XP). Hoe kan dit komen.

- Office is geinstalleerd op een net geformateerde computer. (dus geen Office Xp voorgeinstalleerd)

Please kom met een antwoord......

groeten Yordy de Vries |:( |:(

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-04 17:54

Godjira

To infinity and beyond!

Welke Windows versie?

Profile

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:49
Is het een legale versie of illegale versie? Laatste updates erover gegooid misschien?

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP Home Editions SP2 (DirectX 9.0c)

en het is een ILLEGALE versie (beide windows en Office), maar beide zijn op een systeem met exact dezelfde software (van de zelfde cd's) geinstalleerd waar het wel werkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:07:

en het is een ILLEGALE versie (beide windows en Office), maar beide zijn op een systeem met exact dezelfde software (van de zelfde cd's) geinstalleerd waar het wel werkt.
Roept het anders nog is :/ 8)7

Op tweakers helpen we niet graag mensen verder met illegale dingen...

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:51

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:07:

Volgens mij komt het omdat je een illegale versie hebt :p Koop een originele en probeer het nog een keer zou ik zeggen ;)

Volgens mij kan hier een slotje op? 8)

[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 23-09-2004 17:09 ]

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op 23 september 2004 @ 17:06:
Is het een legale versie of illegale versie? Laatste updates erover gegooid misschien?
Legaal of illegaal ... dat maakt voor de werking niet veel uit. (natuurlijk is het wel fout)

Als je een illegale versie hebt ( i don't mind ) weet je dan zeker dat je geen ..... ehm, hoe zla ik dit zeggen, aangepaste versie hebt, met een aantal bugs en dergelijke en maybe een paar virussen en wormpjes die dit als "bijverschijnsel" hebben, check je virus scanner en firewall eens.

• MADG0BLIN
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:09:
[...]

Legaal of illegaal ... dat maakt voor de werking niet veel uit. (natuurlijk is het wel fout)

Als je een illegale versie hebt ( i don't mind ) weet je dan zeker dat je geen ..... ehm, hoe zla ik dit zeggen, aangepaste versie hebt, met een aantal bugs en dergelijke en maybe een paar virussen en wormpjes die dit als "bijverschijnsel" hebben, check je virus scanner en firewall eens.
Als je een of andere wazige illegale versie hebt die niet goed werkt dan maakt het dus wel uit. :Y)

Verwijderd

ik bedoelde dus met illegale versie eigenlijk een cd-rip van een origineel, dan heb je tenminste de "veilige" bron ... misschien ietwat onduidelijk geweest, maar hij heeft waarschijnlijk een gedownloade versie en daar weet je maar nooit wat er mee uitgevreten is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 17:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezegd. Deze 2 cd-roms zijn op een andere versie ook geinstalleerd. en werkt het allemaal wel normaal. Overigens bedenk ik nu dat ik het met een orginele versie van windows ook heb geinstalleerd. en toen deed hij het ook niet..

• Scuzzyyy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:56
Heb je je Office geupgrade ? Dus van Office XP naar Office 2003. Het is zomaar een vraag. Ik weet niet of dat de oorzaak is eerlijk gezegd.

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:36
Ja, je kan een aangepaste hebben.
Koop een originele en kijk dan of het nog zo is.

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft 100% niks met de versie van OFFICE XP te maken.

Ik heb het zooitje 3x geinstallerd:
1. Upgrade van XP naar 2003
2. Op een geformateerde computer, met illegale WINDOWS XP PRO
3. (dit moment) Op een geformateerde computer, met legale WINDOWS XP HOME EDITION

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Scuzzyyy schreef op 23 september 2004 @ 17:13:
Heb je je Office geupgrade ? Dus van Office XP naar Office 2003. Het is zomaar een vraag. Ik weet niet of dat de oorzaak is eerlijk gezegd.
Hij heeft office geinstalleerd na een verse format, dus ik neem aan dat ie dan niet eerst office XP erop heeft gezet en daarna direct geupgrade heeft, maar ja er gebeuren gekkere dingen op deze wereld :P

maar ik vind het ook geen wereld van verschil. Wat bedoel je percies met nieuwe weergave dan? De bestand, beeld e.d. knoppen zitten nog steeds op dezelfde plek. wat moet er anders zijn, wat niet anders is?

[ Voor 19% gewijzigd door Hann1BaL op 23-09-2004 17:19 ]

• mcd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-07-2025

mcd

Je hebt zeker niet je theme op windows xp staan (dat blauwe). Met de classis view blijft hij idd gewoon grijs.

• MADG0BLIN
En ga je dan geen conclusies trekken? Je hebt een illegale versie, je probeert het op 3 pc's, het werkt niet op alle 3 de pc's, misschien zou je er dan gewoon een moeten kopen. :Y)
Dan werkt het in een keer...

• Scuzzyyy
Hann1BaL schreef op 23 september 2004 @ 17:17:
[...]

Hij heeft office geinstalleerd na een verse format, dus ik neem aan dat ie dan niet eerst office XP erop heeft gezet en daarna direct geupgrade heeft, maar ja er gebeuren gekkere dingen op deze wereld :P
Oh ja, net over het hoofd gezien |:(

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat gewoon op BLAUW. En zie ter gewoon uit als office xp. Hij is niet hetzelfde als de nieuwe blauwe weergave, maar dan in grijs.

Als je bij de pc waar het wel werkt op de oude windows weergave zet. is de weergave toch nog anders als ik het nu heb...

• Scuzzyyy
Kun je niet een screenshot linken/sturen van hoe je het wil hebben, en hoe het er nu uitziet bijvoorbeeld ?

Verwijderd

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op 23 september 2004 @ 17:18:
En ga je dan geen conclusies trekken? Je hebt een illegale versie, je probeert het op 3 pc's, het werkt niet op alle 3 de pc's, misschien zou je er dan gewoon een moeten kopen. :Y)
Dan werkt het in een keer...
Ik heb gezegd. Dat het met dezelfde CD's op een andere pc, wel wil. dus dat het aan de cd zou liggen, is zeer onwaarschijnlijk..

• MADG0BLIN
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:25:
[...]

Ik heb gezegd. Dat het met dezelfde CD's op een andere pc, wel wil. dus dat het aan de cd zou liggen, is zeer onwaarschijnlijk..
Las er over heen. Sorry. :Y)
Maar post anders eens een screen hoe het er nu uit ziet.

• ID-College
Wat doe je moeilijk?
Je download een illegale. Hij werkt maar hij ziet eruit als office XP
So what? Misschien heb je geen office 2003 maar gewoon Office XP gedownloade.
Hij werkt toch dus wat is het probleem?
Jij download hem, wat illegaal is, dan moet je niet moeilijk gaan lopen doen dat hij op xp lijkt.
Koop hem gewoon en dan heb je een goede zonder gezeik en of hij op Office XP dan lijkt is jouw mening. Je hebt dan iig Office 2003

Verwijderd

hebt vast je themsupport uitstaan in winxp.. of alle features uitgeschakeld. dus winxp met win2k interface. k geloof dat office dan ook oude interface gebruikt

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:43
je hebt tog niet per ongeluk office XP geinstalleerd ipv office 2003 ? :P

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

Topicstarter
OKeej, en hoe zet ik dit aan??

Verwijderd

Topicstarter
NoepZor schreef op 23 september 2004 @ 17:30:
je hebt tog niet per ongeluk office XP geinstalleerd ipv office 2003 ? :P
Neej het is echt office 2003 Pro

Verwijderd

ID-College schreef op 23 september 2004 @ 17:29:
Wat doe je moeilijk?
Je download een illegale. Hij werkt maar hij ziet eruit als office XP
So what? Misschien heb je geen office 2003 maar gewoon Office XP gedownloade.
Hij werkt toch dus wat is het probleem?
Jij download hem, wat illegaal is, dan moet je niet moeilijk gaan lopen doen dat hij op xp lijkt.
Koop hem gewoon en dan heb je een goede zonder gezeik en of hij op Office XP dan lijkt is jouw mening. Je hebt dan iig Office 2003
wat doet hij moeilijk? ik snap niet wat jij moelijk doet. net alsof jij alles legaal hebt? en hij heeft ook al gezegd dat het op een andere cd wel werkt

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
(offtopic) Niet teveel zeuren over legaal en illegaal, want ik ken namelijk nog ECHT HELEMAAL NIEMAND die een LEGALE windows en/of office versie heeft. En dat wil ook NIET zeggen dat ik niemand/weinig mensen ken O-) (/offtopic)

Ga eens naar:

Rechter muisknop op My Computer > Properties > Advanced > Settings > Use Visual Styles on windows and buttons. Kijk eens of je wel een vinkje bij die optie hebt staan.
Als je het vinkje weghaalt krijg je namelijk ook een gewone office look ipv de blauwe mooie.

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-03 17:25
Ik gebruik dus wel de legale versie van Office 2003, en ik ondervond gisteren ook opeens rare layout-problemen..

Ik was een aantal keer Outlook aan het herstarten, en opeens zag het er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.vanpraag.nl/tweakers.net/outlook2.jpg en zo: Afbeeldingslocatie: http://www.vanpraag.nl/tweakers.net/outlook1.jpg

Na een herstart van Outlook bleef het raar.

Vandaag kijk ik weer, en het ziet er gewoon normaal uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.vanpraag.nl/tweakers.net/outlook3.jpg

Weet iemand wat dit kan zijn?

• ID-College
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:37:
[...]

wat doet hij moeilijk? ik snap niet wat jij moelijk doet. net alsof jij alles legaal hebt? en hij heeft ook al gezegd dat het op een andere cd wel werkt
Dat zeg ik ook niet.
Ik heb heus niet alles legaal maar daar gaat het hier ook niet om.
Het gaat erom dat als iets niet legaal is dat je dan ook niet moeilijk moet doen als er iets verkeerd is/kan zijn. Als ik problemen ondervind met illegale software dan ga ik echt geen thread starten omdat ik dan weet dat er zulke reacties komen.

Verwijderd

Topicstarter
jozy2002 schreef op 23 september 2004 @ 17:46:
Ik gebruik dus wel de legale versie van Office 2003, en ik ondervond gisteren ook opeens rare layout-problemen..

Ik was een aantal keer Outlook aan het herstarten, en opeens zag het er zo uit:
[afbeelding] en zo: [afbeelding]

Na een herstart van Outlook bleef het raar.

Vandaag kijk ik weer, en het ziet er gewoon normaal uit:
[afbeelding]

Weet iemand wat dit kan zijn?
Die afbeeldingen die jij hebt gedaan. Hetgen wat het eerst bij jowu neit deed. is bij mij exact hetzelfde.

Verwijderd

Dat is gewoon dat je videokaart niet op het maximaal aantal kleuren staat, dan gaat ie 16 of 256 kleuren fonts/bitmaps etc gebruiken. Check dat eerst maar 's.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:57:
Dat is gewoon dat je videokaart niet op het maximaal aantal kleuren staat, dan gaat ie 16 of 256 kleuren fonts/bitmaps etc gebruiken. Check dat eerst maar 's.
Okeej, jij bent de man..

Dankje.

Voor de andere met hetzelfde probleem:

Ik gebruik 2 schermen waarvan 1, met 256 kleuren. Hierdoor pakt het hoofdscherm hem niet (ook al staat die wel op minimaal 16 bits!)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Support op illegale versies doen we dus niet aan. Je kunt het altijd nog bij MS zelf proberen. Dicht dus, als je wilt dat het werkt moet je hem gewoon kopen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.